FJERNET111 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har fått 2 Nadeomedaljer nå og jeg spiller med tastatur. Har nesten bare gull-medaljer frem til E-banene kommer og da blir det plutselig bare sølv og bronse... Tror det har noe med at de er en del lenger og at jeg da mister tålmodigheten Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg. 5512289[/snapback] Jeg er nok fullstendig uenig med deg. Jeg spiller kun med tastatur, og har syv Nadeo-medaljer i Beginner, tre i Advanced-klassen og to i Expert. Resten av de banen jeg har kjørt har jeg gullmedaljer. Har vunnet en rekke løp på nett også. Syns med andre ord det er helt uproblematisk med tastatur i et spill som dette :-) Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har nå fått enten 3 eller fire av Nadeos medaljer til nå jeg Ble ganske overakset når jeg fikk den første da. Spiller forøvrig med joystick. Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg. Snorre 5512289[/snapback] Fått 5-6 stykk totalt med tastatur Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 spiller med tastatur, men har skjønt at jeg ikke er så god som enkelte andre her ja ja trives med bronse og sølv i dette spillet her jeg, har aldri prøvd joystick kanskje jeg skal prøve det ut Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ok, kaskje det bare er jeg som ikke liker å kjøre med tastatur da. Men åssen får dere til gode svinger med tastatur da? HVilken sensitivitet og hvilken dødsone har dere (om det går ann å ha dødsone med tasatur)? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Foretrekker tastatur i spill som dette ol. skal ikke mye høyere opp på "realisme" skalaen før eg tar fram rattet. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Noen som vet hvilken port jeg må åpne for at andre skal få til å joine serveren min når jeg setter opp? Jeg finner ikke noe om det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Var skikkelig kult dette spillet! Å så gratis også! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Trackmania og Trackmania Sunrise er kulere ja Men de er ikke gratise da, så det skulle bare mangle Og ja, de går ut på det samme, så egentlig er det vel ikke så mye forskjell, bare andre tema. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg får bare invalid key når jeg skal spille på nettet. Som som vet hvorfor? Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Damn det var morsomt! aldri prøvd et trackmania spill før. Spillt online 6 timer nå ^^ Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 kångespill! men veien er helt grå å det er umulig å se hvor jeg skal svinge hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 kångespill! men veien er helt grå å det er umulig å se hvor jeg skal svinge hvordan kan jeg fikse det? 5515882[/snapback] Avhengig av hvilket skjermkort du har kan det være en god ide å innstallere nye drivere. Slikt pleier å hjelpe. Eventuelt kan det hende at du har et litt gammelt skjermkort? Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 å hvordan gjør jeg det? har 0 peiling på pc Lenke til kommentar
capy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Flott spill, fin grafikk! annbefales:) Lenke til kommentar
Akky Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Sjekk ut denne siden http://nations.tm-exchange.com/main.aspx Her er mange baner klare for nedlastninger (nå 319 baner) Min første bane: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?a...ow&id=2254#auto Lenke til kommentar
leffi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg. 5512289[/snapback] Jeg er nok fullstendig uenig med deg. Jeg spiller kun med tastatur, og har syv Nadeo-medaljer i Beginner, tre i Advanced-klassen og to i Expert. Resten av de banen jeg har kjørt har jeg gullmedaljer. Har vunnet en rekke løp på nett også. Syns med andre ord det er helt uproblematisk med tastatur i et spill som dette :-) 5512336[/snapback] På Sunrise er det en fordel med analog styring, men tastatur fungere overraskende veldig bra på TMN! Så jeg er helt enig med TST. Det er ikke så vanskelig å ta nadeomedaljer med tastatur. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg får bare invalid key når jeg skal spille på nettet. Som som vet hvorfor? 5515427[/snapback] Får denne meldingen jeg også! Hva skal jeg gjøre? . Og lyden er litt rar, den spraker litt når jeg kræsjer :/. (Sound blaster Audigy 2 ZS) Endret 29. januar 2006 av Darx* Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Morsomt spill, men når jeg skal prøve rattet så får jeg ikke bestemt hva som skal være brems. Så når jeg ikke rører gasspedalen i det hele tatt rygger bilen, og når jeg har den helt inne kjører den fremvoer. heh Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) hvordan skriver man egentlig navn osv på førsten, tryker febrilsk, men ingen ting kommer fram må bruke -> og <- tastene for å flytte fra name til ok, har reinstalert det og Endret 29. januar 2006 av mr_james Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg