themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har lest til tider litt om stepping her på forumet. Folk som får en cpu med for eks. 7bke8 stepping, eller steppingen er unik, hva har dette å si? Generelt hva er, og gjør steppingen? Mens jeg er igang så kan jeg spørre om dette også: Hva er BULK?(for eksempel en bulk version av en cpu) Og hva er retail? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Stepping er en infomaskonskode. Der kan du se når cpu er laget, hva slags rev. minnekontroller den har (om det er A64) etc... Bulk; er bare cpu. Retail; følger med kjøler og annet tilbehør som måtte følge med. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Demo= En vare som kan være ødelagt, manualer kan mangle, kan være uten drivere, kanskje vi skal lage en liste? opplysningsliste? som kan hjelpe andre, eller finnes det? Endret 27. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Husk at du har vanlig garanti og angrerett etc. på en demo cpu. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Demo= En vare som kan være ødelagt, manualer kan mangle, kan være uten drivere, kanskje vi skal lage en liste? opplysningsliste? som kan hjelpe andre, eller finnes det? 5506870[/snapback] En vare er da ikke ødelagt selv om det er demovare... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Varen har vanlig garanti og skal være i fungerende stand selv om det er demo-vare. Det eneste som kan være med dem, er at det ofte ikke følger med så mye bundle. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Demo= En vare som kan være ødelagt, manualer kan mangle, kan være uten drivere, kanskje vi skal lage en liste? opplysningsliste? som kan hjelpe andre, eller finnes det? 5506870[/snapback] En vare er da ikke ødelagt selv om det er demovare... 5507211[/snapback] Forstår du ikke meningen med ordet kan ? Demo= En vare som kan være ødelagt Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Demo= En vare som kan være ødelagt, manualer kan mangle, kan være uten drivere, kanskje vi skal lage en liste? opplysningsliste? som kan hjelpe andre, eller finnes det? 5506870[/snapback] En vare er da ikke ødelagt selv om det er demovare... 5507211[/snapback] Forstår du ikke meningen med ordet kan ? Demo= En vare som kan være ødelagt 5508159[/snapback] Jammen skjønner du ikke at varen skal være i fullt fungerende stand selv om det er en demovare da? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Varen kan være DEFEKT!(ala ødelagt ) Har jeg lest hos komplett, vis jeg ikke husker feil Edit: men det viste seg å være feil. Men en venn av meg bestilte ihvertfall demovare (et hk) og det var fucket upp. Men nok om det. jeg har fått svar på spm om stepping, og diskusjon kan vi ta i SO4 elns Endret 27. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Varen kan være DEFEKT!(ala ødelagt ) Har jeg lest hos komplett, vis jeg ikke husker feil 5508182[/snapback] NEI!! Varen SKAL være fullt fungerende. Det er ingen som kjøper en defekt vare, selv om det er noe redusert pris. Drivere, cder, kabler etc. kan mangle dog. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vanlig garanti/returrett, skal funke som normalt. Eneste forskjell, kan være brukt/oppakket/mangler bundle/kabler etc. Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 En helt ny vare kan også være defekt. Du har ikke no garanti for at en ny harddisk funker 100% når du plugger den i maskinen din. Selvom du kjøper en ny vare, eller en demo med redusert pris så skal det funke som det skal. Å hvis det da ikke gjør det så gjelder som nevnt vanlig garanti Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Copy/paste fra komplett.no Dette produktet er en demovare til redusert pris. Produktet selges ikke som nytt og dette kommer av at det kan ha vært brukt, har ødelagt emballasje, er returnert på angrefrist, reparert av leverandør og lignende. Etter beste evne har vi forsøkt å legge inn informasjon om hva som er demo-årsaken på denne siden. NB! Produktet skal være i fungerende stand og har vanlig garanti. Inneholder drivere, flatkabler og manual. (IO shield, brackets o.l. mangler) Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet. Noen tvil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå