LtdEdFred Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Det er ikke store pengene det er snakk om, men kan jeg risikere å ikke få festet en kjøleribbe oppå CPU pga den? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 jeg svidde den forrige cpuen min fordi jeg ikke brukte chim når jeg monterte en vannkjøling på min pc. så i mitt tilfelle hadde det definitivt vært værd det. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 klarte å ødelegge en prosessor fordi jeg ikke hadde shim. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Ødela min CPU p.g.a shim men også delvis min egen dumhet, men shim er ikke nødvendig. Kan du montere en kjøler, så trenger du det ikke, det er ikke forskjell på varmen. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 50 Kr. Det er en billig invistering, da slipper du å ødelegge kjernen på prossesoren. Billig forsikring har det selv, kjøpte den nye til microplex den med støtte slik at den ikke foryver seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå