Forumforumforum Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 er det tredje året på rad du skal spille nm for regionslag ? ;S var du med 87' 88' og ble tatt ut på 89' nå ? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 er det tredje året på rad du skal spille nm for regionslag ? ;S var du med 87' 88' og ble tatt ut på 89' nå ? 5793619[/snapback] Jepp har blitt tatt ut alle tre årene Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Spiller på Steinkjer g15 2. har spillt handball i 4-5 år no. Vi er temmelige gode vi ble rangert som nr 10 på Petter Wessel cup å vi kom på 2 plass i serien vår der vi spiller mot folk som e året gamlere. Lenke til kommentar
Matias_Elec Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 er 15 år, spiller kun på kretslag:( trente med a laget til Kragerø if (elitedivisjon) men holder heller målet mitt på b laget, der henger jeg ikke såå etter:D:D hehe,, håndball er vel egentlig livet mitt! noen fra G15 regionsserien her? hvilket lag? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Spilte håndball i gymen i går, morsomt på et sånt nivå, men tror ikke det er noe jeg kan tenke meg å satse på. Men for all del, håndballspillere står det respekt av. Set det meste av håndball som går på tv, både for damer og herrer. Ser med glede fram mot de ventende mesterskapene Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Matias_Elec, bra å trene med Elitelaget da! Hvordan har sesongen startet for håndballspillerene på forumet da ? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Spiller på Steinkjer g15 2. har spillt handball i 4-5 år no. Vi er temmelige gode vi ble rangert som nr 10 på Petter Wessel cup å vi kom på 2 plass i serien vår der vi spiller mot folk som e året gamlere. 5899832[/snapback] Dette ekke personlig ment, men mener at folk ikke bør skryte av å spille mot folk som er ett år eldre i håndball. Det gjelder det samme i fotball, hvor man MÅ for å bli bedre spille mot spillere minst ett år eldre en deg. Om du ikke utmerker deg totalt på dette nivået, tar du med deg mye erfaring og ligger ett veldig godt steg forann alle når du eventuelt kommer på kretslaget og alder ikke spiller noen rolle. Personlig spilte jeg på 17 årslag som 13 åring, og 19 årslaget som 14 åring. Har tatt med meg store kunnskaper når jeg da har gått ned på andres alder, som ikke andre har fått med seg. Så forsett å spill mot personer som er eldre enn deg, ikke skryt av det. En god håndballspiller er ydmyk og utretter store ting når folk minst venter det i en håndballkamp. Lykke te videre forresten ;-) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvordan har sesongen startet for håndballspillerene på forumet da ? 7265361[/snapback] Ræva, skal inn å opperere på nytt Der a? Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Spiller For Vestli G12 , regnes som det kjappeste laget innen norsk håndball i 95 serien ,sier kansje litt mange kaller oss Vestli f1 (f1=formel 1 ) .. Vi taper litt kmaper bare på grunn av at den høyeste spilereen vår er litt over 160 og han spiller Strek.. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Spilte håndball på Randesund (Kristiansand) i 5 år, har nå vært håndball trener i 2 år =) Lenke til kommentar
krisbs95 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spiller seff for elverum G95:D vant b-sluttspill finalen i fredrikstad cupen mot de som kom på 2 plass i PWC Fjellhamar ellernoe sånt Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Spiller seff for elverum G95:D vant b-sluttspill finalen i fredrikstad cupen mot de som kom på 2 plass i PWC Fjellhamar ellernoe sånt Jeg spiller på fjellhamer g95 Vi kom på andre i PW ja, også kom vi til 1/8 finalen i A i partille ... Håper vi får en annen dommer neste gang vi skal spille mot dere. Endret 5. november 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Spiller for Holmlia G18(fra oslo). Vi taper omtrent alt vi kommer over og suger kuuk, men kult har vi det Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Spiller for ROS IL G15. Vi ligger godt ann i serien akkurat nå, ledet med 2 poeng men pga en keeper på laget hadde hatt noe kluss med overgangspapirene fra sin forrige klubb mistet vi 2 poeng og ligger ligger på første plass med like mange poeng. Men vi har bedre målforskjell Jeg selv spiller både høyre og venstre kant Endret 22. januar 2009 av Mercurial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå