Gå til innhold

Noen her som spiller håndball ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilt i 2.5 år eller noe sånt... Har litt over 7 mål i snitt pr kamp :) Handball er gøy !

5518673[/snapback]

hvor gammel er du? hvilket nivå spiller du på ? og hvilken klubb ? :p

5518920[/snapback]

er 15.. Spiller på g15 lag.. Spiller på Stadlandet.. Vi er ikke mange lag i serien, ligger ikke så bra ann nå - men har ikke spilt så mange kamper..

Scorte 12 mål i en kamp her forresten - men den tapte vi.. 21-19 eller noe sånt.. :S

Lenke til kommentar
Scorte 12 mål i en kamp her forresten - men den tapte vi.. 21-19 eller noe sånt.. :S

hehae, spiller du på et dårlig lag ?

5519041[/snapback]

Egentlig ikke - men vi har hatt noen dårlige kamper.. Det vil si - 2 dårlige kamper og 2 gode.. Har ikke spilt flere denne sesongen, første kampen vår tapte vi 10-11.. Den vann vi nå hjemme 15-6 da :)

Lenke til kommentar
ok! Spiller du på noe form for regionlag da ?

5519089[/snapback]

Akuratt den biten er helt lousy her i fylket, dvs sonesamlingene.. Men er på sonelag da.. Regionslag er ikke noe som heter - bylag det nå sånn som jeg har forstått det.. Men er ikke på bylag enda nei...

Lenke til kommentar
ok, det er vel regionlag vel ? hvilken region spiller du i da ?

5519131[/snapback]

Nei regionlag er nå bylag sånn som jeg har skjønt det.. Var hvertfall det han som er sånn leder for uttak til bylag (som før hette regionslag) sa til meg :p

Spiller vell i Sogn og fjordane, vet ikke hva slags region det blir jeg?

Lenke til kommentar
om du er like flink til å score på samlinger burde det være 0 problem!

om treneren har sett deg i kamp burde det også være et pluss!

5519293[/snapback]

Joda han har sett meg.. Og han sa til faren til en annen på lage mitt at han skulle anbefale meg og sønnen til han som han sa det til til bylaget - men har ikke hørt noe liksom.. Han dømte faktisk en kamp der vi spilte - men det var den første kampen vi spilte og den var ikke så bra egentlig.. Scorte 6 mål der men...

Skal du på den?

Endret av SirAnderz
Lenke til kommentar
ok, det er vel regionlag vel ? hvilken region spiller du i da ?

5519131[/snapback]

Nei regionlag er nå bylag sånn som jeg har skjønt det.. Var hvertfall det han som er sånn leder for uttak til bylag (som før hette regionslag) sa til meg :p

Spiller vell i Sogn og fjordane, vet ikke hva slags region det blir jeg?

5519155[/snapback]

Regionslag er det nye navnet på kretslag, bylag er bylag..

ja, det er vel det det hter.. det året man fyller 16 år heter det bylag ja..Fordi det spilles bylagsturnering i bergen hvert år!

5519241[/snapback]

To år har det blitt spilt.. Og tv2 sender en halvtime av finalen.. Det er alt desverre... :thumbdown: Vært med begge åra nå, og har vært fornøyd, men ikke slik forventningene skulle vært. Og faktisk har det kun vært i bergen ett år, men faktisk kvarter, halvtime vekk :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...