Maiev S. Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg skulle akkurat til å sette i et Radeon X850XT Platinum Edition i maskina mi da jeg så at den trengte en ekstra strømledning inn. Så jeg sjekka igjennom alle ledningene som stakk ut ifra strømforsyningen, men ingen av dem stemte,. Har ikke turt å starte maskina i tilfelle jeg herper skjermkortet, så jeg tenkte jeg fikk spørre her først. Er det farlig å starte den uten strømkabelen? Vil den ikke virke? Hadde vært kjekt med raskt svar. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) _Bump_ Ingen? Jeg trenger hjelp, har ikke spilt CS siden torsdag, forrige uke.. Endret 27. januar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) 1. Ikke dobbelpost(*bump*) 2. Har du lest i manualen? Edit: Siden du er så lat, så prøvde jeg å lete på ati sin side, men fant ingenting av interesse. Endret 27. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Greia er at jeg låner skjermkortet, så jeg har ingen manual... Sorry for dobbelpost.. Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Du trenger en slik adapter http://www.highpowersupply.com/accessories/PCIX2.jpg Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, det ser riktig ut. Skal vel ikke være umulig å få tak i det. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå