Gå til innhold

Fem DVD-brennere


Anbefalte innlegg

Høres spennende ut :) Hvorfor ikke selge disse brennerne som ligger på hylla? 708 og 712 er vel sånn sett bra brennere etter det jeg har forstått. Var ihvertfall :)

 

Har hatt BenQ 1620 i lengre tid og tenkte jeg skulle kjøpe meg 1640, men velger å vente til 755 har blitt testa. Når kommer 760? Regnet egentlig med at den var kommet, bare ikke i Norge siden den står oppslått på Plextors hjemmeside..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var på vei ut til markedet da dem plutselig trakk den tilbake. Grunnen var at dem ikke var fornøyd nok med kvaliteten eller.no i den duren.

 

Jeg regner med du med tid og stunder kan flashe 755 til 760. Mistenker samme hardware of forskjellig firmware.

 

Men mindre du trenger plextools, så annbefaler jeg bare å bestille en benq 1640 eller 165x. Av det lille jeg har sett av scans ol på 755 så er benq fortsatt kongen.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Savner en støy-nivå test, er det noen som kan utalle seg om dette? Jeg holder på med en stue pc, og har en nec3550, den bråker som et fly i det den får en skive i seg....... litt irriterende. Skulle vært en egen rubrikk i prisguiden om støynivå...:)

7377166[/snapback]

 

 

BenQ brennerene og spesielt DW1640 er stillegående. Alternativet er å bruke http://www.cd-bremse.de/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...