straightchip Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Når jeg starter maskina så kommer det frem en melding, når jeg kommer til windows, der det står ny maskinvare funnet: Plug and Play Bios Extension. Men problemet er at ingenting er koblet til og sist jeg prøvde å installere det, tenkte meg ikke om engang.., så fikk jeg "Blå skjerm"(dumping av fysisk minne osv osv.) først en gang. Så startet jeg maskina opp igjen og da fikk jeg blå skjerm en gang til, å enda en gang, å enda en gang, helt til jeg fikk startet den i sikkermodus og brukte systemgjenopprettings verktøyet. Men hva skal jeg gjøre for å få vekk dette, og hva kommer det av/fra? Endret 27. januar 2006 av straightchip Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Prøv å legge inn drivere for hovedkortet(brikkesettet). Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Prøv å legge inn drivere for hovedkortet(brikkesettet). 5508776[/snapback] Hæ??? Forklar er du snill Lenke til kommentar
Damination Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 viss du opplyser litt mere er det letter for oss andre å hjelpe deg hovedkort, cpu, skjermkort, strømforsyning er viktig info for oss ! Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 viss du opplyser litt mere er det letter for oss andre å hjelpe deg hovedkort, cpu, skjermkort, strømforsyning er viktig info for oss ! 5529827[/snapback] Hva har det med dette å gjøre da lissom?? men jeg kan vel ta noen sekunder å skrive det ned: Base Intel® Pentium® M prosessor 730 (1.60GHz, 2MB L2 cache,533MHzFSB) ATI X300 grafikk Microsoft Operativ System Microsoft® Windows® XP Home SP2 Minne 1024MB 400MHz DDR2 RAM (2X512B) Tastatur Internal Keyboard (Norw) Grafikk-kort 128MB DDR ATI MOBILITY® RADEON® X300 Harddisk 80GB (5.400rpm) IDE harddisk Diskettstasjon ingen disk drive Modem finsk/norsk - 56.6k V.92 internt modem Optiske enheter Fixed intern 8X DVD+/-RW Drv med Software Trådløse forbindelser Intel® trådløs 2200 802.11b/g Mini PCI-kort Fraktdokumenter skandinavisk - Systemdokumentasjon Gedis Bundle 6000 Basic N09605 Microsoft Programvare Microsoft® Works 7.0 (norsk) Standard Garanti 1 års avhentnings- og avleveringsservice (CAR - Collect og Return) Garanti Oppgraderinger 1 års henteservice (CAR - Collect og Return) Protect your new PC Ingen lisens, kun prøveversjon Strømkabel AC-adapter D-serie 65W strømkabel Dell Foto Album Photo Album ™ SE Basic Paint Shop Paint Shop™ Pro® Basic Edition Bestillingsinformation Inspiron™ ordre - Norge Hovedbatteri primær 6-celle 53 WHr batteri (inneholder ikke subwoofer) Bærevesker ingen bæreveske Rabatter Money Off 700 incl VAT Fargevalg ingen QuickSnap™ DellMedia Expierence Dell™ Media Experience 3.0 Delux - Inspiron™ Adobe Reader engelsk - Adobe Reader 6.0 Dell Internet Order Dell™ Internet ordre. Skjermer 15,4" widescreen skjerm UltraSharpTM WXGA (1280 x 800) LCD Panel Sånn... Fornøyd nå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå