Villmink Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei Jeg tenkte jeg skulle lage en partisjon med et operativsystem jeg kun skal bruke til spilling, Jeg har tidligere hatt Linux Mandrake 8.2 på samme system så jeg har ikke funnet noen måte å kjøre WinXP eller Win2k på samme maskin tidligere. Jeg skal nå ha linux på en annen pc, så jeg kan bruke alt av windows distrubisjoner, men jeg er først og fremst ute etter meninger om hva som er det beste OS for spilling. Systemet mitt består av Abit KX7, AMD XP1800+, 512MB PC2700 RAM, Hercules Radeon 8500 128MB, Creative Live 5.1, og IBM 7200rpm hardisk(er). Til internettoppkobling bruker jeg Telenor Internet ADSL Spill jeg spiller mye er Unreal Tournament, F1 2002, Nascar Racing 2002, GTA3, og Soldier of fortune 2. Setter pris på alt av svar. Hilsen Villmink Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 liker selv win98se eller win2k pro. syns de er de beste (hvis de "behandles rett") Lenke til kommentar
Skello Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 eg synst att win2k pro og winxp pro er best win98 er så ustabilt. linux har eg ikkje prøvd,men d er jo d mest stabile Os'et så kansje du skal gp for d Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 winxp er best til nye spill, men ettersom endel eldre spill har store problemere med xp kunne win98 se være ett godt supplement. Win2k er for arbeidsstasjoner. Stabilt, javel, men ikke beregnet for underholdning. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 win2k er jo nesten det samma som winxp. win2k er jevli stabilt ja....er det ikke det du vil ha når du spiller?! spill kan kræsje uten at hele maskinen gjør det...win98 gir vel kanskje litt mere ytelse, har du en ok maskin så burde det ikke utgjøre noe stor forskjell. Jeg syntes wink er best for spilling eller winxp, men det er masse bugs med den ennå Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hører hjemme i spilldelen av forumet, evt. programvare. Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg