Gå til innhold

Ny Grandiosa - Lørdagspizza


Seifenblase

Anbefalte innlegg

Synes den eneste som kommer i nærheten av den orginale er Grandis Pepperoni! Denne tapte vel pizzavalget (correct me if im wrong) men er glad for at de ga ut både den og Kjøttdeig og Løk, elsker variasjon :)

 

Er forresten irritert over at de trakk Mild Taco, synes den var mye bedre enn Taco og den heslinge Pølse-pizzaen de har nå. Men Grandiosa skal ha tommelen opp for at de tester og gir ut såpass mange nye pizzaer, var eg laaang stund det bare var de samme pizzaene, og eneste nye var alle mulige kjipe små italienske pizzaer :p

5725326[/snapback]

Taco blir jeg kvalm av når det er 3 stykker igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne pizzaen smakte helt greit, liker de andre bedre faktisk..

Nå spiser jeg lite pizza, spiser kun pizza på fredagene hvis jeg drar på lan..

^_^

 

Btw, reklamen er noe av det værre som er laget på leeenge, kaster nesten opp hver gang den kommer på tv.. Dritt lei sangen, eneste som var gøy var:

"Får tårer i kjeften når jeg tenker på smaken"

Tårer -.-;

Lenke til kommentar

Enig med psilocybe! En skikkelig hot pizza, må være den beste som noen gang har blitt laget. Men hvorfor selges den på så få plasser? Handler den av og til på steder det hender jeg er, der jeg vet det går an å få tak i den, men ellers er det omtrent ingen butikker som har den :( . Argh.....

 

Men sånn rent ellers så er nok Grandiosa Classic favoritten. Det brukte å være Big One Classic, men er noe med den klassiske grandiosaen som jeg liker bedre nå. Kjøttdeig/Taco synes jeg begge blir litt kvalmt i lengden, orker sjelden mye av disse pizzaene. Husker også tidligere, da det var en som kun het "Mexicana". Knallgod pizza med mais/kjøtt/purre osv. Den var også god!

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...