Gå til innhold

Ny Grandiosa - Lørdagspizza


Seifenblase

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes både grandisen og reklamen er bra, jeg. :ermm:

 

Men det er vel kanskje bare meg..

5709276[/snapback]

Jeg fikk faktisk ikke ned mer enn to pizzastykker.. verste jeg har smakt.. nei, er bare en konge i byen, Gradis classic! Alle andre grandiosautgivelser har ikke vært i nærheten av den :love:

Lenke til kommentar
Jeg synes både grandisen og reklamen er bra, jeg. :ermm:

 

Men det er vel kanskje bare meg..

5709276[/snapback]

Jeg fikk faktisk ikke ned mer enn to pizzastykker.. verste jeg har smakt.. nei, er bare en konge i byen, Gradis classic! Alle andre grandiosautgivelser har ikke vært i nærheten av den :love:

5709367[/snapback]

 

Jeg liker alle Grandiosa pizzaene. Alle er like gode, men den "klassiske" er nok en vinner.

Lenke til kommentar

En skikkelig hot pizza er helt utrolig god.

 

Så etter den i dag, men de hadde "bare den nye med kylling" så da tenkte jeg å teste lørdagspizzaen nå. Ovnen er satt på i dette øyeblikk.

 

Det står også med liten skrift at den under tvil kan spises på en mandag også og det akter jeg å gjøre :p

Lenke til kommentar

Må bare henge meg på dem som sier at dette er en av de beste reklamene på lenge.

 

For det første er er den kul/stilig/morsom/fengende.

 

For det andre tror jeg den funker. En husker reklamen godt, og en husker også produktet.

 

Det er ikke sjelden man ikke får med seg hva som reklameres for i andre gøye reklamer. Her har de derimot klart begge deler.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett den reklamen er jeg småsikker på at det kan bli årets gullfisk :)

 

Den er orginal, fenger og får folk til å snakke om produktet.

 

Fjorårets vinner var forøvrig Nøtteknekker-filmen (www.notteknekker.no), så kan se ut som at denne trenden fortsetter, altså musikk for alle penga.

Lenke til kommentar

Jeg syns fortsatt at Taco-grandisen er den beste.

Men må veksle mellom den og Classic.

Tacoen er sykt god om du følger min oppskrift

"tacograndis à la Vt-iversen"

 

1 Grandiosa Taco

1 Boks Seterrømme

1 Glass sterk tacosaus

1 Pose nacho/ tortilla chips.

 

Stek pizzaen som anvist på pakningen. Del den i max 6 biter.

(jo flere biter jo mer tilbehør detter av)

Smør passe mengde rømme utover pizzastykket.

Fordel tacosaus i et nytt lag oppå rømmen.

Ta noen nachochips og knus dem i hendene og strø dem over stykket slik at det meste sitter fast i tacosausen.

 

Dette blir definitivt den beste pizzaen du kan lage (bortsett fra pizzeria seff)

Den blir også dobbelt så mektig som en vanlig grandiosa, så pleier du å spise en hel alene, så blir du sannsynligvis mett av bare en halv etter denne oppskriften.

 

Bòn Appetite!

 

Edit: Om noen prøver oppskriften, hadde det vært fett med tilbakemelding. ;)

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

Synes den eneste som kommer i nærheten av den orginale er Grandis Pepperoni! Denne tapte vel pizzavalget (correct me if im wrong) men er glad for at de ga ut både den og Kjøttdeig og Løk, elsker variasjon :)

 

Er forresten irritert over at de trakk Mild Taco, synes den var mye bedre enn Taco og den heslinge Pølse-pizzaen de har nå. Men Grandiosa skal ha tommelen opp for at de tester og gir ut såpass mange nye pizzaer, var eg laaang stund det bare var de samme pizzaene, og eneste nye var alle mulige kjipe små italienske pizzaer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...