Bear^ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 48 spenn for en pizza med rømmedressing? Da slenger jeg heller inn litt ekstra og lager egen pizza. Og den sangen? Kommer jeg noen gang over kisen som fant opp den skal jeg støpe han fine nye betongsko, mafia style, og la han "svømme med fiskene" Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fy flate. Den skinka smakte hoggorm! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fy flate. Den skinka smakte hoggorm! 5801540[/snapback] Har du smakt hoggorm? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fy flate. Den skinka smakte hoggorm! 5801540[/snapback] :!: En av de bedre det ja! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Og den sangen? Kommer jeg noen gang over kisen som fant opp den skal jeg støpe han fine nye betongsko, mafia style, og la han "svømme med fiskene" 5801098[/snapback] Han var på besøk hos Senkveld tror jeg det var Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 48 spenn for en pizza med rømmedressing? Da slenger jeg heller inn litt ekstra og lager egen pizza. Og den sangen? Kommer jeg noen gang over kisen som fant opp den skal jeg støpe han fine nye betongsko, mafia style, og la han "svømme med fiskene" 5801098[/snapback] Sangen er da ikke så gal. Jeg synes den er fengende, selv om det neppe varer mer enn et par måneder før jeg er møkk lei den. Jeg er helt enig i det med prisen. Den er alt for høy 48 kroner + 13 kroner for et rømmebeger = 61 kroner. 61 kroner er dyrt til å være en hjemmemiddag og veldig dyrt sammenlignet med andre frosenpizzaer med biffkjøtt. Jeg må innrømme at jeg ikke har giddet å kjøpe den ennå, men jeg tviler på at smaken er så mye bedre at den er verd det dobbelte av andre gode pizzaer i frysedisken. Men selvfølgelig: Hjemmelaget er best Da får man den nøyaktig sånn man vil ha den. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 jeg syntes lørdagspizza smaker fortreffelig! Klart den beste frossenpizzaen på det norske markedet. Sammen med en kald cola er kvelden sikret. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Synes den var grei, men "en skikkelig hot pizza" er bedre. For ikke å nevne pizza ristorante speciale/ mozarella. Et godt tips til frossenpizza er å steke den til det sekundet du ser gyllenbrun ost. Da er den gjerne perfekt imo. Før stekte jeg den til nesten all osten var gyllenbrun, men da blir den fort tørr og for sprø. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 48 spenn for en pizza med rømmedressing? Da slenger jeg heller inn litt ekstra og lager egen pizza. Og den sangen? Kommer jeg noen gang over kisen som fant opp den skal jeg støpe han fine nye betongsko, mafia style, og la han "svømme med fiskene" 5801098[/snapback] Enig! Men, eg kjøpte denne en gang, gav blankt faen i rømmen(student lol). Men eg syns den var jævlig god eg, litt for god for lommeboka. Så det har blitt med den gangen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Spanderte lørdagspizza og cola på alle i bandet etter en konsert for et par uker siden. Da ble de veldig fornøyde Lenke til kommentar
magicus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Forresten.. noen som har link til god hjemmelaget pizza oppskrift? Takker Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ett ord: Æsj. http://www.jall.com' target='_blank'> Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Skjønner godt at de har med den rømmedressing-mix'n, for uten den smakte det sokk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Skjønner godt at de har med den rømmedressing-mix'n, for uten den smakte det sokk. 5962609[/snapback] Visst den smakte sokk uten rømmenstyret, ja da har eg mye godis i kleesakpet Enten, eller så kan eg se fram til pizza med rømmedressing. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Grandiosa er noe møl. Spiser heller sokk om jeg er så sulten at grandiosa faktisk blir interessant. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Sitter nå å spiser den orginale grandiosaen. Men den nye lørdagspizzaen smaker jo ikke godt.Eneste den har er en "bra" sang du hører overalt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Eneste den har er en "bra" sang du hører overalt! 5964925[/snapback] Okei! Håper dette var ironi? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Og den sangen? Kommer jeg noen gang over kisen som fant opp den skal jeg støpe han fine nye betongsko, mafia style, og la han "svømme med fiskene" 5801098[/snapback] Lars Kilevold Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ett ord: Æsj. <a href='http://www.jall.com' target='_blank'></a> 5961393[/snapback] Fo' shizzle dizzle. Synes ikke den er god i det hele tatt. BigOne Classic for alle penga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Lørdagspizza sangen suger, men pizzaen er DRIITGOD Må være den beste frossenpizzaen jeg har smakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå