Saddlefall Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Var nettop nede på posten og hentet min nye PC i deler (se signatur(utenom cpu, bestill fra komplett)) Åpnet pakken og var storfornøyd, helt til jeg la merke til at de hadde GLEMT å sende med strømforsyningen. Sto på ordrebekreftelsen at den var sendt, men den var ikke i pakken Så jeg sendte en mail til support med en gang og fortalte hva som hadde skjedd. Tok ikke så altfor lenge før jeg fikk svar, ca 45 minutter. Ble fortalt at de hadde sagt ofra til lageret og de skulle sjekke opp i dette. 15 minutter senere får jeg en ordrebekreftelse som sier at strømforsyninen er sendt! Tok ca 1 time for dem å ordne opp i dette, meget bra vil jeg si! Selv om det var nokså slurvete til å begynne med, hehe edit: leif Endret 27. januar 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 da er jo bra at det blir prioritert fort da! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Ja det er digg! Sitter sannsynligvis på mandag på en über gaming PC Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har hatt et tilfelle hvor jeg har fått feil vare av Netshop. Samme har en kamerat av meg. Jeg bestilte en LCD skjerm med 8ms responstid, fikk en med 16ms. En kamerat av meg bestilte nye deler (Socket 939 cpu, socket 939 hovedkort osv.) og fikk et 754-hovedkort. Heldigvis så var de raske til å ordne opp i begge tilfellene. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg fikk feil minnebrikker fra Netshop i høst. Etter at de hadde hentet ut brikkene i posten skjedde det ingenting på tre dager, så da sendte jeg en klagemail til dem, og ringte dem kort tid etter siden de ikke reagerte på den heller. Da de ikke hadde riktige brikker tilgjengelige ble vi enige om et annet sett, og de lovte å sende ut disse samme dag, men dette ble heller ikke gjort... De var enda tregere tidligere en gang ved retur av en psu som var DOA, så jeg handler naturligvis ikke hos dem flere ganger... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Alle kan gjøre en feil innimellom, men var imponerende de ordner rask opp i det. Ingen ting er som bra service.. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Alle kan gjøre en feil innimellom, men var imponerende de ordner rask opp i det. Ingen ting er som bra service.. 5532170[/snapback] Ja er nå dette å anse som god service? Er dette service i det hele tatt? Min definisjon av god service er at alt utenom selve handelen blir behandlet på en oppriktig og kjapp måte. Her handler det vel strengt tatt bare om å få rettet opp en slurve-feil, noe som egentlig sier seg selv. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Var nettop nede på posten og hentet min nye PC i deler (se signatur(utenom cpu, bestill fra komplett)) Åpnet pakken og var storfornøyd, helt til jeg la merke til at de hadde GLEMT å sende med strømforsyningen. Sto på ordrebekreftelsen at den var sendt, men den var ikke i pakken Så jeg sendte en mail til support med en gang og fortalte hva som hadde skjedd. Tok ikke så altfor lenge før jeg fikk svar, ca 45 minutter. Ble fortalt at de hadde sagt ofra til lageret og de skulle sjekke opp i dette. 15 minutter senere får jeg en ordrebekreftelse som sier at strømforsyninen er sendt! Tok ca 1 time for dem å ordne opp i dette, meget bra vil jeg si! Selv om det var nokså slurvete til å begynne med, hehe edit: leif 5506432[/snapback] Skulle nå bare mangle om de ikke fikset dette på timen da... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Var nettop nede på posten og hentet min nye PC i deler (se signatur(utenom cpu, bestill fra komplett)) Åpnet pakken og var storfornøyd, helt til jeg la merke til at de hadde GLEMT å sende med strømforsyningen. Sto på ordrebekreftelsen at den var sendt, men den var ikke i pakken Så jeg sendte en mail til support med en gang og fortalte hva som hadde skjedd. Tok ikke så altfor lenge før jeg fikk svar, ca 45 minutter. Ble fortalt at de hadde sagt ofra til lageret og de skulle sjekke opp i dette. 15 minutter senere får jeg en ordrebekreftelse som sier at strømforsyninen er sendt! Tok ca 1 time for dem å ordne opp i dette, meget bra vil jeg si! Selv om det var nokså slurvete til å begynne med, hehe edit: leif 5506432[/snapback] Skulle nå bare mangle om de ikke fikset dette på timen da... 5532286[/snapback] Ja.. men så var den jo defekt også da... Skal sende den inn igjen idag. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Var nettop nede på posten og hentet min nye PC i deler (se signatur(utenom cpu, bestill fra komplett)) Åpnet pakken og var storfornøyd, helt til jeg la merke til at de hadde GLEMT å sende med strømforsyningen. Sto på ordrebekreftelsen at den var sendt, men den var ikke i pakken Så jeg sendte en mail til support med en gang og fortalte hva som hadde skjedd. Tok ikke så altfor lenge før jeg fikk svar, ca 45 minutter. Ble fortalt at de hadde sagt ofra til lageret og de skulle sjekke opp i dette. 15 minutter senere får jeg en ordrebekreftelse som sier at strømforsyninen er sendt! Tok ca 1 time for dem å ordne opp i dette, meget bra vil jeg si! Selv om det var nokså slurvete til å begynne med, hehe edit: leif 5506432[/snapback] Skulle nå bare mangle om de ikke fikset dette på timen da... 5532286[/snapback] Ja.. men så var den jo defekt også da... Skal sende den inn igjen idag. 5532767[/snapback] Du har altså hatt flaks to ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå