Gå til innhold

Trenger ny mobiltelefon :)

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er ei jente som trenger en ny mobiltelefon, kopierte malen til amobil inn her :)

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-MMS: Ja.

-GPRS: Ja.

-JAVA: Ja.

-Email klient: helst.

Form:

-Format: Klapp eller sånn slide telefon

-Vekt: Ikke viktig.

-Antenne: Intergrert.

-Sprut/støtsikker: ikke viktig.

Skjerm:

Fargeskjerm

-262000 farger. sånn ca som d500 og de har :)

-Størrelse på skjerm: ikke for liten.

-Touchscreen: Nei.(?)

Pris:

Jeg er ikke helt sikker på hvor mye jeg vil bruke på mobil, men jeg kan godt bruke ca 1000 kr på en med et rimelig abonnement. Jeg skal altså kjøpe med abonnement da, men uten ab. har jeg vel sånn ca 2500 kr (?)

Diverse:

-Merke: Har litt lyst på samsung, stilige telefoner. Men har lite peiling på hva annet det finnes der ute.

-Kamera: Ja.

-Videokamera: helst

-Symbian: Tror ikke det

-Infrarød port: helst

-Blåtann (Bluetooth): ja

-Minne: Vil ha sånn ca minst 100mb inne på mobilen hvis den ikke har plass til minnekort

-Minnekort?: spørs hvor mye minne det er på den

-MP3: Ja!!

-Triband: vet ikke

-UMTS/3G: vet ikke

-Wlan: vet ikke

-GPS: Nei.

-Radio: Hadde vært koselig :)

-Bruksområder: Vil ha en med gode taster, skriver en del sms, vil gjerne ha et brukbart kamera, trenger ikke være helt supert. Fint med blitz :)

på de gamle SE mobilene mine kunne jeg ha velge bilde til de personene som ringer. Er det bare SE som har det? :/

har egentlig ikke noe særlig lyst på SE mobil igjen, litt lei av dem. fått vondt i fingen av de ekle joystickene som aldri fungerer:) Har tenkt en del på samsung d500 og d600. d500 har så og si alt det jeg har lyst på.. men den er blitt litt gammel nå :)

Men hvis noen har lyst til å hjelpe meg hadde det vært supert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Sony Ericsson W800i på det varmeste, den kommer på rundt 3000 med abonnement. Det er 500 mer en du oppgir, men er desidert verdt det! Har alle funksjonene du er ute etter utenom at den ikke er slide eller klapp format, men på disse telefonene betaler du ofte mye for design isteden for tekniske funksjoner. Men er det dette du ha kan jeg nevne Samsung E730 som også oppfyller de fleste kravene dine, til en litt rimeligere penge enn Sony Ericsson W800i. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...