L@sse Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Her for litt siden ble det satt opp en poll med nåtidens verdenslag. Jeg synes sånne ting er kult, så nå tenkte jeg at vi kunne ha en lignende tråd, bare med TIDENES verdenslag. Hvis det går som planlagt, så vil jeg be en moderator sette opp en poll med de innsendte forslaga fram til 3. februar, altså om en uke. Denne pollen vil vare i ca. 5 dager. Deretter en ny poll med de 3 mest populære, hvorav det blir kåret en vinner! Denne pollen varer også i 5 dager. Da er alt klart. Her er mitt forslag (4-3-3) Keeper: Banks Forsvar: Carlos Alberto, Beckenbauer, Breitner, Maldini Midtbane: Best, Pele, Maradona Angrep: van Basten, Puskas, Law Endret 27. januar 2006 av L@sse Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) System: 4-3-3 Keeper: Schmeichel (Danmark) Venstreback: R. Carlos (Brasil) Midtstopper #1: Maldini (Italia) Midtstopper #2: Beckenbauer (Tyskland) Høyreback: Jimmy Armfield (England) Venstre Midtbane: Best (England) Sentral Midtbane: Matthäus (Tyskland) Høyre Midtbane: Maradona (Argentina) Tilbaketrukket Spiss: Ronaldinho (Brasil) Spiss #1: Pelè (Brasil) Spiss #2: Romario (Brasil) Endret 27. januar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Målvakt: Lev Yashin Forsvar: Paul Breitner Franz Beckenbauer Bobby Moore Paolo Maldini Midtbane: George Best Diego Maradona Michel Platini Johan Cruyff Angrep: Pelé Gerd Müller Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Målvakt: Udi Forsvar: Kai Simon, Martin, Lars Olav, Stian J. Midtbane: Vebjørn, Pål David, Trym, Paul Gascoigne Angrep: Thor Joacim, Bjørn Tore Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Siden det av en eller annen grunn er såpass få som har lagt til lag, så synes jeg vi kan gi det en sjanse til søndag... Kom igjen, a!! Send inn et forslag, folkens Premien er heder og ære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå