syklitengutt Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei. Har prøvd å få hjelp anng. dette i noen dager men uten hell. Derfor prøver jeg her. (liker ikke å spørre om samme ting to steder men når det ikke fører til resultater må jeg nesten) Jeg har ubuntu 5.10 og har installert java fra sun gjennom den nyeste automatix. Limewire og Frostwire har fungert helt fint inntill noen dager siden. Det som skjer er at begge starter fint og går i en liten stund (1-2 min) får de fryser. Skjermen blir grå hvis jeg legger den ned men det virker som om programmet fremdeles laster ned pga netload. Hvis jeg åpner limewire gjennom terminal får jeg denne feilen repetert til limewire fryser. Da gjenntas ikke meldingen:: [Fatal Error] :336:1: Content is not allowed in trailing section.[Fatal Error] :336:1: Content is not allowed in trailing section. CyberGarage warning : java.io.FileNotFoundException: /WANIPConnection.xml (No such file or directory) org.cybergarage.xml.ParserException: java.io.FileNotFoundException: /WANIPConnection.xml (No such file or directory) at org.cybergarage.xml.Parser.parse(Parser.java:100) at org.cybergarage.upnp.Service.getSCPDNode(Service.j ava:292) at org.cybergarage.upnp.Service.getSCPDNode(Service.j ava:330) at org.cybergarage.upnp.Service.getActionList(Service .java:351) at org.cybergarage.upnp.Service.getAction(Service.jav a:371) at com.limegroup.gnutella.UPnPManager.addMapping(UPnP Manager.java:365) at com.limegroup.gnutella.UPnPManager.mapPort(UPnPMan ager.java:300) at com.limegroup.gnutella.Acceptor.init(Acceptor.java :250) at com.limegroup.gnutella.RouterService$Initializer.r un(RouterService.java:300) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) at com.limegroup.gnutella.util.ManagedThread.managedR un(ManagedThread.java:60) at com.limegroup.gnutella.util.ManagedThread.run(Mana gedThread.java:49) Caused by: java.io.FileNotFoundException: /WANIPConnection.xml (No such file or directory) at java.io.FileInputStream.open(Native Method) at java.io.FileInputStream.<init>(Unknown Source) at org.cybergarage.xml.Parser.parse(Parser.java:91) ... 11 more Lenke til kommentar
Palme Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Prøvd å reinstaller Limewire, frostwire OG java? Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 bruk Suns implementasjon av Java .. (vet ikke om du allerede gjør dette men ..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå