knerten1 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hei jeg er ny her å skulle hatt litt hjelp med valg av mobil k750i og d500 får dem får helt lik pris 1049 vidreføring av abb,hvem av dem er best av de ,har siklig problem å velge har lest litt tester men jeg blir ikke klok på hvem av dem som er best,også tenker jeg på når jeg skal selgen igjen også hvem er mest populær. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei! Ingen tvil om at du skal gå for Sony Ericsson K750! På den kan du skifte minne (opptil 1GB), god MP3 spiller, 2 Mpix kamera. Kjapp i menyene! D500 kan du ikke skifte minne i. Ikke 2 Mpix kamera heller. De koster like mye, så K750 er det rette valget her. Dessuten er den nyere. Og den har fått kåring for ''beste kamera telefon'' i Europa. Til slutt, du får mere for pengene hvis du kjøper K750! Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ingen tvil nei. velg SE K750i du. Har den selv og jeg er kjempe fonøyd. Har riktignok ikke så mye minne på min jeg da. Har standard brikken på 64 mb. Skal kjøpe større senere. Men det er en kjempe telefon. Har lagt inn noen sanger og sånn på den og den fungerer fint. Har enda ikke fått prøvd ørepluggene som følger med. Har ikke gidda enda. Lenke til kommentar
knerten1 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 hei ja takk for svar da har jeg bestiller jeg en k750i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå