Haddock Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei! Noen som vet om et program jeg kan laste ned som gjør at jeg kan bruke pc'n som forsterker på elgitaren min? Altså ikke ta opp lyd, men høre den mens jeg spiler... Har overgang fra jack til minijack og det funker bra og ta opp lyd, men trenger altså et slags "forsterkerprogram" Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Under lydinstillinger eller egenskaper for lyd, og hak av mikrofon under playback. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Hæ? Kan du forklare akkurat hvor jeg finner dette? Finner ikke det vinduet der jeg... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hadde ett slikt program en gang.. tror det hette GuitarFX eller noe sånnt.. søk på google og du vil nok finne det Edit: kjerts har tydeligvis misforstått hva du ville ha tak i? Endret 27. januar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hæ? Kan du forklare akkurat hvor jeg finner dette? Finner ikke det vinduet der jeg... 5506231[/snapback] Start, Programmer, Tilbehør, underholdning, Volumkontroll (eller noe slikt) Start, Kjør -> "sndvol32.exe" gjør samme nytten Options, Preferences Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 hmm... nei det funka ikke, ble det samme som og ta opp lyden det å.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Når microfon er merket av som avspillingshenhet, vil man få en volumkontroll for den. Den er sikkert fremdeles "Muted". Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hmm... nei det funka ikke, ble det samme som og ta opp lyden det å.. 5506260[/snapback] Du sa du ville bruke pc'en som forsterker? med effekter også da eller? Windows har ikke dette innebygd, men om du prøver å laste ned GuitarFX så vil du ha masse effekter å velge mellom.. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Funka bra med GitarFX ja! Takker!! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei, hvor fikk du tak i en sånn jack til minijack kabel? Skulle hatt en jeg også skjønner du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå