Gå til innhold

2006 - beste spillår i historien


Anbefalte innlegg

Min tolkning av året som kommer til å bli det beste spillåret jeg kan tenke meg noensinne, som mest sannsynlig blir realitet.

 

Tenker mye på Final Fantasy fans da, men andre og.

 

Dette året kommer Advent children til europa, samt Kingdom hearts 2, FF7 Dirge of Cerberus, Crisis core FF7 (samt et ras av knallbra psp titler, ja det er nå det tar av på det markedet), Onimusha 4, FFXI expansion, Final Fantasy XII, samt street fighter til psp, plus en del bra titler endelig i norge,, battlefront 2 til psp, infected, et nytt jak and daxter spill og mange fler, og skulle ikke dette være nok, så går alt etter planen, og årets toppen på kransekaka blir release av Playstation 3 !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har iallefall potensiale til å bli et veldig godt spillår. Med titler som:

 

- Zelda Twilight Princess

- Mario 128 (kanskje)

- Zelda Revolution (kanskje)

- Zelda DS (kanskje)

- Splinter Cell Double Agent

- Gears of War

- New Super Mario Bros

- Metroid Prime Hunters

- Metroid Prime 3 (kanskje)

- Ghost Recon 3

 

 

Huff, ja sikkert mange jeg glemmer. Ser fram til dette året!

Lenke til kommentar
For de som liker mmo's, skal dark and light releases i løpet av april, og age of conan har en foreløpig release dato nov/des (man kan alltid håpe right?).

5508107[/snapback]

 

Etter å ha spilt litt SoG (førløperen til Dark and Light) må jeg si at det ser veldig Dark ut for dette spillet :( Visste det var for godt til og være sant!

Lenke til kommentar
Gromle, du har nå avslørt deg som agent for skynet, jeg kommer til å skrive dette til george bush og få han til å foreta seg de nødvendige prosedyrene for å få skynet nedlagt og forhindre skynets onde planer

5517513[/snapback]

 

Det er for sent allerede. Bush er cyborg, men desverre med noen grove programeringsfeil.

 

You will be assimilated. Resistance is futile.

Lenke til kommentar

er det et spill jeg angrer noe inni helvete på at jeg kjøpte, så er det neverwinter nights, for å gjøre det enkelt, så suger alle rpg til pc. Alle er forbanna hulespill, der du aldri kan se opp mot himmelen, og å styre med mus osv i rpg er bare ikke riktig altså, du kan sikkert forsvare det i bøtter å spann, men rpg hører til på konsoll. Akkurat som shooter hører til på pc.

Lenke til kommentar
Fordi da lever alle sammenkoblet i en stor verdensvev der vi kan spille hele tiden! Arnold feilet, og skynet tok over verden og koblet alle sammen til en sånn Matrix-dings og lever på energien vår. Det skjer i 2013.

5509874[/snapback]

 

Maya-indianerenes kalender går bare til 2011, så noen har bommet med 2 år.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...