Boba Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hei kjøpte i dag en x-box 360 til min nye HDTV, ville sette den i PAL60 mode, skjønner dette er krevd for Dead Or Alive 4, vet ikke om det har noe å si hvis jeg setter på HD instillingene men har ikke component hd kabelen ennå. men uansett til problemet, når jeg setter maskinen på PAL 60hz får jeg en grønn blinkende firkant i det øverste høyre hjørnet og øvre del av skjermen har en tendesn til å flimre. jeg er ganske grønn når det kommer til slike ting, så føl friheten til å klage , men uansett, noen som vet hvorfor dette skjer? vil gjerne ha DoA 4 men vil ikke spille det med denne firkant tingen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hm...kanskje tv ikke liker å bli tvinget til å kjøre et analogt 60hz signal? Altså HD kjører i 60hz men da via Hd kabelen. Kanskje det er derfor det skjer? Ta ut skjermkabel og sett den inn igjen skikkelig godt..kanskje det er så enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Du skal da ikke kunne velge antall Hz når den står innstilt på HDTV? Jeg har iallefall ikke merket noe, min auto-detecter det aller meste, later det til. Husk å sette om bryteren på AV-pluggen (bak på 360en din) til HDTV, ikke vanlig TV (som er default). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Mannen sier jo klart og tydelig at han ennå ikke har komponent kabelen. Det vil si at han kjører signalet ut på CVBS, SCART eller S-VHS. Men at en HDTV ikke skal støtte 60Hz finner jeg noe merkelig, da 720p helt klart er et 60Hz signal... Har ennå ikke hørt om TVer som kun støtter 1080i som er et 50Hz signal. Det er jo mulig at TVen har to dekodere, en for "vanlig tv", SCART, CVBS og S-VHS som kun støtter 50Hz.. Hvilken TV er det egentlig ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 skal ikke det gå automatisk med HDTV da? man skal da vel ikke trenge å slå på PAL60 når man kjører 720p? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, man trenger ikke slå det på når man kjører 720p. Jeg sa at siden TVen støtter 720p, støtter den sikkert også PAL60. Lenke til kommentar
Boba Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, man trenger ikke slå det på når man kjører 720p.Jeg sa at siden TVen støtter 720p, støtter den sikkert også PAL60. 5510202[/snapback] dette er TV'n jeg har Amoi noe men håper dette er noe som retter seg når jeg får hendene på en Komponent kabel, den grønne firkanten er jo selvsagt en rein bagatel også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå