AzidBurN Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg har et geforce2 ti og har tenkt til å bytte ut biosen i skjermkortet mitt. Er det noe har gjort det før og har erfaring om det lønner seg å bytte biosen ? =) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 tror det er liten vits i å bytte biosen du... for kortet blir vel ikke forbedret av å oppgradere bios, eller? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 02:38, Jannis-15 skrev:tror det er liten vits i å bytte biosen du... for kortet blir vel ikke forbedret av å oppgradere bios, eller? Det er akkurat det det KAN bli =) Ved å oppdater BIOS KAN man oppnå bedre overklokkingsmuligheter, penere bilde osv. Kan også gjøre kortet ditt mer kompatiblet med hovedkort/chipsetts... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 oi, det ante jeg ikke at kunne skje! takker for at du rettet meg! :smile: Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Men, jeg sa også KAN =) Hehe... Hvis man sammenlikner Radeon8500's 7.006 BIOS med noen annen BIOS rev., så er ikke 7.006 BIOSEN overklokkingsvennlig i det hele tatt... og mars utgaven funka bare ikke med enkelte kort, sjekk her for info. http://www.rage3d.com/articles/8500bios/ Så, det er ingen garanti for at det siste innen BIOS'er til skjermkortet er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå