tharshan Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det var ein litt "gammal" tråd... BTW: X1950XTX klokkar utruleg dårleg nå... Kan det hende at dte noko som er svidd? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 SJekk om det er noe støv i viften, sjekk også etter støv generelt i pcen din. Mulig noe utvikler mer varme som igjen gjør at du ikke får klokket like langt. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 SJekk om det er noe støv i viften, sjekk også etter støv generelt i pcen din. Mulig noe utvikler mer varme som igjen gjør at du ikke får klokket like langt. 7759062[/snapback] Ehm, vannkjøling her.... Andre forslag? Men viss eg eg bruka ATI tool, så ligger 650/2000 klokken der, men når eg loada han så får eg artifact, det skjedde ikkje før... Kva kan det kome av? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Tydligvis blir det varmere nå en før, så prøv å finn ut hvorfor. Om ikke kortet er permanent skadet da, men da skal artifacts være tilstede hele tiden. Endret 19. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tydligvis blir det varmere nå en før, så prøv å finn ut hvorfor. Om ikke kortet er permanent skadet da, men da skal artifacts være tilstede hele tiden. 7759132[/snapback] Kortet er like varmt som før.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Aner ikke om det er feil prising men du får vannlbokk til 50kr på Netshop til 1900xt nå http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34842 Lenke til kommentar
black_ni Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har hørt det kortet her bruker mye strøm og er redd for at pcen min takler ikke det. Hvordan kan jeg finne ut om det? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvis du sier hva slags strømforsyning du har nå black_ni, og hva du har i maskinen fra før av er det kanskje mulig å finne ut om det er tilstrekelig med strøm. Altså hva slags strømforsyning, prosessor, hvor mange disker/CD/DVD og eventuelle tilleggskort. Og om du overklokker er også av betydning. Det finnes også en del "kalkulatorer" på nett som man kan sjekke ca strømforbruk, og det pleier å stå på siden av strømforsyningen hva den kan levere. Det er i hovedsak hvor mange Ampere du har på 12V linjen(e) som er det interessante. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå