Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, samme her. Programvarestøtten til dette kortet er mildt sagt "rævva" så langt. Kan hverken bruke ATi Tool eller Tray Tools uten at jeg får diverse problemer både her og der. Overklokking med ATi tools resulterer i svart skjerm i spill. Overklokking med Tray Tools resulterer i kræsj. CCC fungerer for så vidt greit, med der går ikke slideren høyt nok til at det er mye vits.

Lenke til kommentar
sliter 1900 serien med gothic3...? snubla over det i en tråd :hmm:

har kjøpt men har vraka hovedkortet

7152482[/snapback]

Går tålig greit hos meg. Virker også som at grafikk instillingene har liten betydning på frameraten hos meg, noe som tyder på at det er ganske CPU begrenset.

Lenke til kommentar
Har ikke klokka den ennå, venter på at et av klokke-programmene skal komme med en oppdatering. Enn du? kommer ditt sitt langt?

7154598[/snapback]

Eg har ikkje fått det endå. Skal bestille på komplett, den powercolor, men den kjem ikkje på lager før den 04.11. :(

Vilket merke har du då?

Edit: har du vannkjøling?

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Har ikke klokka den ennå, venter på at et av klokke-programmene skal komme med en oppdatering. Enn du? kommer ditt sitt langt?

7154598[/snapback]

Eg har ikkje fått det endå. Skal bestille på komplett, den powercolor, men den kjem ikkje på lager før den 04.11. :(

Vilket merke har du då?

Edit: har du vannkjøling?

7155370[/snapback]

Jeg har sapphire, bruker ikke vann på skjermkortet ennå....men det skal på :)

Lenke til kommentar
Du har allerede et x1800xt, hvorfor ikke da vente til 8800gtx kommer? Da kommer helt sikkert prisene til å synke, og x1950xtx blir gammeldags :p (ikke helt da, men det lille vi har sett av 8800gtx ser lovende ut)

7155588[/snapback]

Problemet er at X1800XT kortet mitt tok kvelden og sendte den inn igjen, men så hadde dei ikkje lik vare så eg skal få igjen penga på kontoen, og eg har ikkje eit anna kort som eg kan bruke imidlertidig, så det er derfor eg kjøper nytt..... Men kor mykje kjeme det 8800GTX til koste? Har berre 3700 kr å bruke på eit nytt kort.... :(

Fluesopp: Vilken vannblokk skal du ha på kortet? Eg skal ha MCW 60. Alt ligger klart, vatnet er fylt opp osv. mangla berre skjermkortet som skal under blokka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...