Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre du driver med seriøs 3dmark-benching er kjøp av det kortet helt idiotisk. (Ja, jeg mener det). X1900XT 512 til 2500 på Komplett er uten tvil det kortet som er mest for pengene i dag.

Blir å bruke mitt X1900 fram til R600/G80 jeg og :) Må jo leke litt med det på Conroe-platformen også :D

Lenke til kommentar

Uff, hva i alle dager skjer med datoen på x1950XTX-kortene? Før i dag va det bekreftet 12/9 hos Komplett. Et par timer senere står det 14/9, og nå står det sannelig ubekreftet 1/10! Får håpe at Netshop, som jeg har bestillingen min inne hos, får de inn den 14. Det ble jeg lovet en 98% sjanse for.

Edit: Nei, se der ja. Nå har Komplett fått tilbake bekreftet 14/9. Ytterst merkelig!

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Komplett har hatt dem på lager i dag, utsolgt nå.

6844834[/snapback]

Jeg mailet med Komplett i dag, og i følge kundebehandleren jeg snakket med sender de ikke kort ut før den 14. De kunne i allfall ha sendt dem ut på onsdag, noe de praktiserer i england (ref: overclockers.co.uk). På den måten ville jeg kanskje hatt kortet før helga :(

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Og du skal kjøpe et dx10 kort senere? eller 1950 xtx - 7950 x2 ??

edit

Mye fritid og litt sparepenger så jeg kjøpte meg 4200 x2 64 . Noen som har oc forslag på denne cpu?, jeg bruker vappochill med papst vifte.

(Har bestemt meg for bare å kjøpe dx10 kort i første omgang, så får vi heller oppdatere systemet når det blir en flaske hals på høye settings)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
*dumper* litt jeg

Ingen som har en ferdig brødoppskrift på oc med 4200+ ? med luft kjøling. Tar det for gitt at den funker på rundt 2400, så setter den der i første omgang.

6855154[/snapback]

INGEN her kan gi deg en ferdig brødoppskrift. Etter alt jeg vet så kan det være cpuen din butter på 2.3ghz, eller kanskje 2.8ghz går enkelt. Det er uansett akkurat det samme som å klokke en single core cpu, bortsett fra at single core ofte klokker lenger, som regel klokker en kjerne bedre enn den andre.(bare generell oppfatning, ingen regel) Det her er heller ikke tråden til det :roll:

Lenke til kommentar

Kan gi deg oppskrift jeg.

1:

Ta 1 stk hovedkort, bland med eddik og mel. La kortet heve i ca. 40 minutter.

Samtidig tar du prosessoren og blander med 2 dl kjølepasta og en dæsj rømme. Godgjør gjerne med litt sukker.

2:

Varm ovnen opp på ca. 200c mens du tenker på noe vakkert. La kaken steke i ca. 10 minutter. Når den er ferdig og avkjølt lager du smilefjes på kaken med prosessorglasuren du lagde.

3.Bon apétit

Lenke til kommentar

Takker gutta, blir nokk til at jeg prøver meg frem med lenniz metode for å se hva jeg får ut av denne ja. Har hørt at den metoden er skudd sikker.

edit

nope, ikke helt tråden nei. Skulle helst postet det sammen med litt oc på 1900xtx som står med tidewater nå.

Er på jobb og klarte ikke vente med å poste noe, så derfor hehe

edit igjen

X2 [email protected] :ohmy: you Bastard :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ja dere har jo sett nye scoren til overklokker  :)

Noen som har fått et 1950 xtx i pcen sin?

6812590[/snapback]

Jeg venter på Sapphire X1950XTX skal komme i posten.

6856686[/snapback]

Hvor bestilte du det fra? Har de faktisk sendt det? :ohmy:

Jeg venter jeg også... Ser ikke ut som Netshop faktisk kommer til å få disse inn i morgen som de først lovet meg, hvilket betyr enda mer venting. Tjoho!

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...