Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte på en kjip ting.

Med de prisene som er nå der 1900xtx snar ter UNDER 2000kr for jeg f... ikke mer en ca 1000 - 1500 kr for kortet. Som ijgen betyr at jeg må ut med 4000 blanke kr for nytt toppkort  :mad:

6735645[/snapback]

du betalte jo en ganske stiv pris for XTX kortet ditt... :p men en mann med din meritt liste på skjernkort er vel godt i gang med sparinga....blir det G80 eller R600?

Lenke til kommentar
Har nå skrudd opp til 1.475 på core volt i ATItool for og få stabilt xtx hastigheter. Er det mye, eller går det? Merker tempen blir rett under 80c på 3d.

Om den kommer rett under 80 ved en liten 3d test evnt litt spilling er det ganske mye. Jeg kan anbefalle Tidewater (rundt 500kr), utrolig enkel å instalere - billig og holder seg på rundt 59 load når xtx kortet er oveklokket. Selv nå i varmen har jeg ikke skrudd ned klokken på skjermkortet. (har gjort det på alt annet)

Lenke til kommentar
Har nå skrudd opp til 1.475 på core volt i ATItool for og få stabilt xtx hastigheter. Er det mye, eller går det? Merker tempen blir rett under 80c på 3d.

Om den kommer rett under 80 ved en liten 3d test evnt litt spilling er det ganske mye. Jeg kan anbefalle Tidewater (rundt 500kr), utrolig enkel å instalere - billig og holder seg på rundt 59 load når xtx kortet er oveklokket. Selv nå i varmen har jeg ikke skrudd ned klokken på skjermkortet. (har gjort det på alt annet)

6749657[/snapback]

Ok. Takk.

edit: Fant den, måtte bare skrive "Tide Water". Synes den var litt dyr den kjøleren, men da får jeg jo skikkelig kjøling, som kan brukes på fremtidige kort også ... Hva synes dere andre?

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Faen, så jævlig nært 14k i 3dmark05!

13946

Regner med at dere som bruker Conroe klarer det lett ;)

Ser ut til at kortet mitt ikke klokker like bra på core som det det gjorde da jeg fikk det for et halvt år siden. Klarte 750 lett da.

6749872[/snapback]

Hehe, med conroe(heftig overklokket) og uklokket x1950xtx så går 14k glatt ;)

For et halvt år siden var det vel kaldere i lufta, og du fikk klokket lenger da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...