Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Når jeg spiller eller tester 3dmark, så blir jeg bare kastet ut til desktop etter ei stund :S.. Hva som er problemet? Kan det være skjermkortet? Ekke klokket noe spess men.. Åsså er det cpun da, den er klokket en del.. Kan det være noe grunn? Syns det er rart at jeg bare blir kastet ut til desktop og ikke noe annet vis det skulle være hardware feil :S

5580643[/snapback]

 

Kan være varme?

5580732[/snapback]

 

 

Tviler på at det er varme, siden skjermkorte ligger på 60-70 grader når jeg gamer. Cpu på 45-50.. men kan det ha noe med hastigheten på minnet? I forhold til klokkinga av cpun? Fpr når jeg er på 2,8 ghz så har jeg 333mhz.. Men skakke det være på 400mhz? Setter jeg det på 400 fryser pcn bare i boot screen :S

Lenke til kommentar
The apply button no longer remains inactive when attempting to change the Hue and Saturation settings found in the TV Properties\Avivo Color settings when enabling a TV as the primary display device and a CRT as the secondary display device. Further details on this resolved issue can be found in topic number 737-21264
'

 

Yes, da er det bare å håpe at dette virker

Lenke til kommentar
hei kan noen forklare en fortvilt sjel i oslo.hvordan klokke korte uten og gå ned i score?.er det noe jeg må skru av i driverne?setter stor pris på svar

jakter 7000 med 1900xtx bare jeg får klokka uten at scoren går ned.

5585134[/snapback]

 

 

Hehe, tror eg tar deg først ;)

 

har 6885 me mitt GTX 512 kort til nå:)

 

 

BTW. nice OC på CPU'en

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
hei kan noen forklare en fortvilt sjel i oslo.hvordan klokke korte uten og gå ned i score?.er det noe jeg må skru av i driverne?setter stor pris på svar

jakter 7000 med 1900xtx bare jeg får klokka uten at scoren går ned.

5585134[/snapback]

 

 

Hva snakker du om? Hvilken klokke? CPU eller GFX, core eller mem?

 

RAH

Lenke til kommentar

Fikk prøvd Painkiller igjen etter å ha patchet like mye som et gjennomsnitts spill (ca 800mb med patcher tilsammen). Grunnen til at jeg dro dette fremm igjen var fordi jeg så et innslag på 60min med fatality som drev med dette spillet om dagen (eller da innslaget ble laget). Så da måtte det jo bo noe i dette spillet, og etter å gitt det en sjangse å spillt meg gjenneom noen brett har jeg startet å digge det litt.

 

Det har litt Serious sam følelse bare mye bedre grafikk og det føles også bedre å spille det. Så for dem som ikke har prøvd painkiller på sitt nye kort burdet de gjøre det, det ser utrolig flott ut!. legger ved noen bilder

 

paint45ii.th.jpg

 

paint31vi.th.jpg

 

paint24rr.th.jpg

 

paint12qk.th.jpg

 

edit

har senket bildet kvaliteten ganske betraktelig for å få hostet dem (fra 5mb bmp til 200kb jpg)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Kult spill har rundet det på gtx kort så gidd ikke prøv igjen,men liker bedre enn ss2.

Har du prøv expansion pakke ? (Painkiller.Battle.Out.Of.Hell) Der blir grafikken oppgrader litt. ser bedre ut . Jeg vil anbefal de flest å prøv Bet.On.Soldier det er gansk fett .skal lett opp bilder etterpå

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...