Bahamut Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ok spilte NFS:MW nå, herregud for et lekkert spill! Grafikken va nydelig, bilene er nydelige. Er på black list 11 nå hehe. Føltes godt og knuse hu kjerringa som jeg hadde som motstander å ta bilen hennes. Så fikset jeg på den så klart og kjørte rundt byen med et stort glis hehe. Digg! 5553717[/snapback] Hehe, synes egentli at grafikken blir litt for bra i NFS spillet eg, formye refleksjoner å slikt, hehe..bling bling Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hehe tja veit ikke helt om at det blir for bra. Men det som kan bli veldig plagsomt noen ganger er at HDR effekten som kommer i spillet blir for sterkt noen ganger. Merker stor forskjell fra nvidia kortet til Ati når det gjelder den effekten. Den blir mye bedre på ati kortet Å da blir man blind noen ganger hehe Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) hehe tja veit ikke helt om at det blir for bra. Men det som kan bli veldig plagsomt noen ganger er at HDR effekten som kommer i spillet blir for sterkt noen ganger. Merker stor forskjell fra nvidia kortet til Ati når det gjelder den effekten. Den blir mye bedre på ati kortet Å da blir man blind noen ganger hehe 5554852[/snapback] Hehe, kor e realismen? å en ting eg savner, KOFFER GÅR DET IKKE AN Å FÅ EN BULK I BILEN? Du kjører i 300+++ km/t i timen ¨du kommer borti en annen bil, tror du at bilen hadde bare sprett litt tilbake da, litt gnist så kjører du fint videre? For ikke å snakke om front til front kollisjoner? Neppe, eneste er at vis du drar på høyt turtall forlenge så ryker motoren, ohhhh...selv om i pillet så kan du ikke dra den mer en 4 sekund, lurer på om de faktisk har prøvd dette... Hehe, nei selve kjøringen å oppbyggingen er stortsett bra untatt disse 2 faktorene å de øddeleger spillet føler eg. Liker rally spill eg, der har du realisme.... Mn, vi er alle forsjellige.. Endret 5. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
thingul Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvordan er det med vannkjøling på disse beistene av noen kort ? Sitter med ett Zalman Reserator 1 plus kit og lurer på å anskaffe meg ett x1900xt til en oppgradering, noen som har testet dette eller har noen formeninger om det ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hehe tja veit ikke helt om at det blir for bra. Men det som kan bli veldig plagsomt noen ganger er at HDR effekten som kommer i spillet blir for sterkt noen ganger. Merker stor forskjell fra nvidia kortet til Ati når det gjelder den effekten. Den blir mye bedre på ati kortet Å da blir man blind noen ganger hehe 5554852[/snapback] Hehe, kor e realismen? å en ting eg savner, KOFFER GÅR DET IKKE AN Å FÅ EN BULK I BILEN? Du kjører i 300+++ km/t i timen ¨du kommer borti en annen bil, tror du at bilen hadde bare sprett litt tilbake da, litt gnist så kjører du fint videre? For ikke å snakke om front til front kollisjoner? Neppe, eneste er at vis du drar på høyt turtall forlenge så ryker motoren, ohhhh...selv om i pillet så kan du ikke dra den mer en 4 sekund, lurer på om de faktisk har prøvd dette... Hehe, nei selve kjøringen å oppbyggingen er stortsett bra untatt disse 2 faktorene å de øddeleger spillet føler eg. Liker rally spill eg, der har du realisme.... Mn, vi er alle forsjellige.. 5555017[/snapback] Det har aldri vært meningen at NFS skal ha god fysikk, det er noe som gjør spille bra.. mener nå jeg.. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hehe tja veit ikke helt om at det blir for bra. Men det som kan bli veldig plagsomt noen ganger er at HDR effekten som kommer i spillet blir for sterkt noen ganger. Merker stor forskjell fra nvidia kortet til Ati når det gjelder den effekten. Den blir mye bedre på ati kortet Å da blir man blind noen ganger hehe 5554852[/snapback] Hehe, kor e realismen? å en ting eg savner, KOFFER GÅR DET IKKE AN Å FÅ EN BULK I BILEN? Du kjører i 300+++ km/t i timen ¨du kommer borti en annen bil, tror du at bilen hadde bare sprett litt tilbake da, litt gnist så kjører du fint videre? For ikke å snakke om front til front kollisjoner? Neppe, eneste er at vis du drar på høyt turtall forlenge så ryker motoren, ohhhh...selv om i pillet så kan du ikke dra den mer en 4 sekund, lurer på om de faktisk har prøvd dette... Hehe, nei selve kjøringen å oppbyggingen er stortsett bra untatt disse 2 faktorene å de øddeleger spillet føler eg. Liker rally spill eg, der har du realisme.... Mn, vi er alle forsjellige.. 5555017[/snapback] Det har aldri vært meningen at NFS skal ha god fysikk, det er noe som gjør spille bra.. mener nå jeg.. 5556401[/snapback] Kanskje, men det samme gjelder GT spillene, men de er jo fastbundet av bilgigantene. De mener jo at hvis man totalvraker en Ferrari på et spill så mister vi total intrykket av bilen, hehe mn mn...... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Skal du ha realistisk spill så er vel NFS Porsche det beste alternativet jeg kan komme på. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 OFF Topic: Skal du ha realistisk spill så er vel NFS Porsche det beste alternativet jeg kan komme på. Kanskje det dummeste jeg har hørt på en god stund! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 OFF Topic: Skal du ha realistisk spill så er vel NFS Porsche det beste alternativet jeg kan komme på. Kanskje det dummeste jeg har hørt på en god stund! 5557185[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det mest realistiske billspillet ever er Richard Burns Rally, for der må du faktisk ha kjøreegenskaper for og kontrollere bilen . I Need for Speed spillene så er det nok og holde nede framover pilen, for og komme i mål , ikke og vinne allså. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Need For Speed Porsche 2000 er et av de beste spill jeg noen gang har vært borti. Det er absolutt realistisk, til minste detalj. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Er need for speed porsche noe av det mest realistiske spillene du har prøvd kjøremessig? Enig at spillet er en klassiker, mitt yndlingsbilspill noensinne og, men realistisk kjøring? Halo! NFS:MW hadde ikke vært en snev av morsomt hadde det vært realistisk. Tro meg, du klarer ikke å kontrollere en blodtrimmet Carrera GT gjennom trange bygater i virkligheten. Og det er jo slikts som er artig i NFS underground. Men On topic: Er det enighet om at ATI x 1900 gir en kraftigere HDR effekt en Nvidias motstykke? Endret 5. februar 2006 av Hardfredd Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg synes det, ikke bare synes jeg ser det i alle spill jeg har vært igjennom. Som er NFS:MW, HL2, BF2, Far Cry, WoW, CoD2 + noen til jeg ikke husker i farta. ATi er mye sterkere her i gården ja. Det ser fantastisk ut.. Vil si at ATi bruker ekte HDR i forhold til Nvidia ps: dette er hva jeg tror etter mine egne erfaringer. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bloom/overbright er ikke ensbetydene med HDR. NFS:MW bruker ikke HDR. Det er ingen grunn til at X1900 skal gi kraftigere HDR effekt. Det er dog mange som ikke kalibrerer skjermen sin etter skjermkort bytte. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det faktum at du faktisk kan ha på aa hjepler en hel del også. Selve hdr effekten går jo ut på at øyet må venne seg til lyset, ikke bare det men du må også venne deg til mørket - når du feks står i en mørk koridor i farcry så ser du mer om du står der å venter litt. Disse effektene er med andre ord ikke særlig smart å ha på i feks millitia, da de forstyrrer ganske mye (om millitia ikkke bare har lys effekter, ikke sikker på det har bare prøvd det 2 ganger) Endret 6. februar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
rah Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei, Her finner dere catalyst 6.2 Beta drivere med full x1900 støtte. http://www.importjdm.com/catalyst_6.2_BETA.exe Mitt XT kort med XTX bios kommer opp som et XTX kort og leverer 5150 i 3dmark 06. Ikke spes bra men prosessoren holder tilbake (P4 3.4 @ 3.8). Med skikkelig prosessor bør du få et bra løft. Kult uansett at kortet virker som XTX. Imidlertid er overdrive borte fra CCC i denne versjonen. Så kortet er kjør "stock xtx" RAH Lenke til kommentar
kasol Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei, Her finner dere catalyst 6.2 Beta drivere med full x1900 støtte. http://www.importjdm.com/catalyst_6.2_BETA.exe Mitt XT kort med XTX bios kommer opp som et XTX kort og leverer 5150 i 3dmark 06. Ikke spes bra men prosessoren holder tilbake (P4 3.4 @ 3.8). Med skikkelig prosessor bør du få et bra løft. Kult uansett at kortet virker som XTX. Imidlertid er overdrive borte fra CCC i denne versjonen. Så kortet er kjør "stock xtx" RAH 5559744[/snapback] Hvor mye økte du i de ulike delene av testene ? Lenke til kommentar
rah Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei, Her finner dere catalyst 6.2 Beta drivere med full x1900 støtte. http://www.importjdm.com/catalyst_6.2_BETA.exe Mitt XT kort med XTX bios kommer opp som et XTX kort og leverer 5150 i 3dmark 06. Ikke spes bra men prosessoren holder tilbake (P4 3.4 @ 3.8). Med skikkelig prosessor bør du få et bra løft. Kult uansett at kortet virker som XTX. Imidlertid er overdrive borte fra CCC i denne versjonen. Så kortet er kjør "stock xtx" RAH 5559744[/snapback] Hvor mye økte du i de ulike delene av testene ? 5559785[/snapback] Vet ikke helt, har fiklet såpass mye fram ogtilbake Men synes å huske at stock xtx bios lå på rundt 4950 med 5.13 drivere Må få meg ny prosessor, men får ikke bestemt meg om jeg skal gå for 939 opteron eller X2. Forslag? RAH Lenke til kommentar
smy Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) test litt i går men kunne i aquamark 3 og litt bf2 gikk bedre begge 2 men ennå en del bugs ja . mer info her http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=88417 Endret 6. februar 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei, Her finner dere catalyst 6.2 Beta drivere med full x1900 støtte. http://www.importjdm.com/catalyst_6.2_BETA.exe Mitt XT kort med XTX bios kommer opp som et XTX kort og leverer 5150 i 3dmark 06. Ikke spes bra men prosessoren holder tilbake (P4 3.4 @ 3.8). Med skikkelig prosessor bør du få et bra løft. Kult uansett at kortet virker som XTX. Imidlertid er overdrive borte fra CCC i denne versjonen. Så kortet er kjør "stock xtx" RAH 5559744[/snapback] Hvor mye økte du i de ulike delene av testene ? 5559785[/snapback] Vet ikke helt, har fiklet såpass mye fram ogtilbake Men synes å huske at stock xtx bios lå på rundt 4950 med 5.13 drivere Må få meg ny prosessor, men får ikke bestemt meg om jeg skal gå for 939 opteron eller X2. Forslag? RAH 5559801[/snapback] Om du har råd, gå for enten x2 4400+ eller en opty 175. Men opty 175 er ikke så lett å få tak i nå, x2 4400+ er lettere å oppdrive, og de klokker ganske bra også. x2 3800+ får du kun med 1mb cache, x2 4200+ kommer med 1mb cache også. 4400+ kommer med 2mb cache. Opty 165/170/175/180 kommer med 2mb cache alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå