iStephano Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Du tok den i 1024? Eller 1280? Skjønte ikke helt hvilket tall du skrev.. Driver og installerer forsatt. Må ha den ene updaten men linja her er så treeeeeeeeeg i dag Endret 4. februar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det er ikke det han mener, det han mener er timingen på minne brikkene dine. Ta mine f.eks. De kjører på 333, 250 fsb 2.3.2.6. Denne verdien må du forandre på når maskinen din begynner å krangle. Du setter den altså opp. feks: 3.3.3.6.. Men jo høyere du setter de verdiene jo tregere blir brikkene. Latency med andre ord.. I teorien. Hvor mye du merker dette tror jeg du ikke gjøre. 5549022[/snapback] Vell jeg fikk jo til å botte nå da i hvertfall.. Men da kommer det bare at windows er ødelagt, å at den må repareres, men når jeg setter det tilbake, så funker alt fint igjen.. :S Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hvor er d man finner denne FEAR testen? hehe, kan ikke huske at eg har sett en slik test, bare eg som er blind? Pluss, finner jeg heller ikke den Fa CRy testen Er det tilllegsprogram? Edit: Når jeg leser igjennom slike poster så føler jeg at mening med spill har falt ifra. Eks, hvis du sitter å spiller CS, isteden for å konsentrere seg over hvor mange kills man har så blir det "WOW 200 FPS! skjekk gutter! Her bruker man masse penger for å få 10-20 mer FPS, men e d d spillene skal gi oss? Det beste spillet jeg noen gang har spilt er Final Fantasy 7 på playstation, å det var ikke grafikken som fikk meg sittende der i xxx antal timer, oppbyggingen av spill spiller på mer enn bare oppbyggingen av arkitekturen, texturen osv.....det at spillet har god grafikk føler jeg blir en bonus, men men kanskje d bare er jeg såm ser d slikt Jeg har rundet FEAR med et GTX 256 kort, men jeg gidder ikke å gå igjennom det en gang til fordi jeg har et GTX 512 kort nå, å har mulighet å spille det me bedre grafikk, så fengende var ikke spillet.... Endret 4. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hehe skjønner veldig godt hva du mener. Desverre blir det sånn ja, eller har blitt. Men som jeg ser på det, de mest utrolige spillene jeg har spilt har vært gjennom konsoler. N64, Playstation 1 - 2 osv. Her ligger alle mine gull egg å jeg blir varm i skjorta å tenke på Zelda på nintendoen min. Åh for et herlig spill!! Ocerina of time er meg alltid nær! hehe Men når jeg fant ut av det var kult å spille på pc og, leste mye om dette. Ble det desverre slik til slutt av jeg skulle ha mest fps med best grafikk. Å selve spillet forsvinner i bakgrunnen.. Kansje det er sånn det kommer til å bli at vi blir så fiksert på hw at vi glemmer egentlig hva det er vi driver med.. Helt enig med deg Bahamut. Har vurdert sterk og selge 7800GTX 512 kortet mitt og kjøpe xbox 360. nettopp for å slippe fps galskapet... Men på den andre siden, det spørs hva man liker. Noen liker å kjøpe grafik kort til 6000 - 7000kr for å få et monster til maskin å bryr seg ikke om spillet egentlig. Det blir jo en hobby for hw. Tror den perfekte gameren sitter med en middels maskin og koser på spillet sitt.. Mens vi... Koser oss med klokking, måling, kjøling osv.. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) hehe skjønner veldig godt hva du mener. Desverre blir det sånn ja, eller har blitt. Men som jeg ser på det, de mest utrolige spillene jeg har spilt har vært gjennom konsoler. N64, Playstation 1 - 2 osv. Her ligger alle mine gull egg å jeg blir varm i skjorta å tenke på Zelda på nintendoen min. Åh for et herlig spill!! Ocerina of time er meg alltid nær! hehe Men når jeg fant ut av det var kult å spille på pc og, leste mye om dette. Ble det desverre slik til slutt av jeg skulle ha mest fps med best grafikk. Å selve spillet forsvinner i bakgrunnen.. Kansje det er sånn det kommer til å bli at vi blir så fiksert på hw at vi glemmer egentlig hva det er vi driver med.. Helt enig med deg Bahamut. Har vurdert sterk og selge 7800GTX 512 kortet mitt og kjøpe xbox 360. nettopp for å slippe fps galskapet... Men på den andre siden, det spørs hva man liker. Noen liker å kjøpe grafik kort til 6000 - 7000kr for å få et monster til maskin å bryr seg ikke om spillet egentlig. Det blir jo en hobby for hw. Tror den perfekte gameren sitter med en middels maskin og koser på spillet sitt.. Mens vi... Koser oss med klokking, måling, kjøling osv.. Jeg begynner å føle det samme nå, at hvis jeg ikke kan spille me den beste grafikken så blir det ikke det samme 5550127[/snapback] Mhm, de beste spillopplevelsene har egentli vært igjennom konsoler, å konsoler har sine fordeler å det er at man kan ta det me over alt, slipper det styret me FPS som du sier, fordi har man kjøpt PS2/Xbox så trenger man ikke å oppgradere for å kjøre de nyeste spillene på max grafikk(Vedder på at microsoft vil inføre noe slik på Xbox, du kan oppgradere grafikkkortet å prossesoren bla bla bla m en intil den tid) å du kan ha den konsolen i 3++ år uten at det kommer en oppfølger. Så har man jo den følelsen at man kan slenge seg ned i sofaen....samme hjelder 2 player å vis man virkelig skal utnytte det så linker man Husker Red Alert 1 link-game Eneste ulempen er at etter jeg fikk meg PC så blir d litt rart å spille First person shoot up uten mus Billigt er det også iforholdt til PC. Det du sier at noen koser seg me måling å kjøling å slikt, det stemmer jo....men det blir jo litt feil da. Blir nesten som å kjøpe en high tech PC som du modder å herjer me å får et godt resultat men d eneste praktiske du gjør mer den er å gå på internett, msn å laste ned å høre på musikk/filmer. Kanskje man prøver et spill men skjeldent at man bruker tid til å gå igjennom det., mest bare for å se , hehe ja FPS. Men vil man så har man lovt... Den perfekte sitter me en middels PC å nyder spillene? mhm...amen Edit: Bananananananus: Du har altid så pene bilder Endret 4. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg har aldri likt konsoll spill egentlig..Har PS1, N64, xbox, PS2 og gamecube men har gått lei av spillene nesten med en gang:p Kjøpte et nytt PS2 spill for ca to uker siden å har brukt det en gang... Itilegg er spille så dyre, har foressten ikke kjøpt et dataspill påå snart 2år, laster ned spillene istede, er vel kansje ikke lovlig men hvem gjør vel ikke det. Derfor bruker jeg pengene på hw istede, men det er hver sin smak:) Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Jeg har aldri likt konsoll spill egentlig..Har PS1, N64, xbox, PS2 og gamecube men har gått lei av spillene nesten med en gang:pKjøpte et nytt PS2 spill for ca to uker siden å har brukt det en gang... Itilegg er spille så dyre, har foressten ikke kjøpt et dataspill påå snart 2år, laster ned spillene istede, er vel kansje ikke lovlig men hvem gjør vel ikke det. Derfor bruker jeg pengene på hw istede, men det er hver sin smak:) 5550265[/snapback] Vel, har ikke kjøpt et PS2 spill heller på laaanngt tid, å det samme gjelder PC eller, av de spillene man må ha orginal CD key :-/ så har man ikke noe valg, pluss begynner spillene å bli mer å mer sikkert mot privatkopiering, før var det bare å kopiere over .exe filå det var tider det, nå man man ta på CD-hide, installere å restarte å ta den av å mounte en fil å deamon å ta på CD hide bla bla bla, har ikke fått det til EN eneste gang. Det er lenge siden jeg har spilt et konsol spil nå (Metal Gear Solid 3 ), å det sier seg ltit at det er ikke så mange gode spill som kommer ut, vis de kommer ut til konsole så kommer de også ut til PC, å i de felste tilfellene så er det omvendt. Neste spillet blir Final Fantasy 12 å så blir det PS4, der venter jeg på Metal Gear Solid 4. Jeg er enig med at det er mer muligheter med en Pc men det kommer med en pris. Såm du sier, hver sin smal, følte bare å si det. Folk må ikke glemme hva spillprodusentene egentlig prøver å gi oss...... Endret 4. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) hehe skjønner veldig godt hva du mener. Desverre blir det sånn ja, eller har blitt. Men som jeg ser på det, de mest utrolige spillene jeg har spilt har vært gjennom konsoler. N64, Playstation 1 - 2 osv. Her ligger alle mine gull egg å jeg blir varm i skjorta å tenke på Zelda på nintendoen min. Åh for et herlig spill!! Ocerina of time er meg alltid nær! hehe Men når jeg fant ut av det var kult å spille på pc og, leste mye om dette. Ble det desverre slik til slutt av jeg skulle ha mest fps med best grafikk. Å selve spillet forsvinner i bakgrunnen.. Kansje det er sånn det kommer til å bli at vi blir så fiksert på hw at vi glemmer egentlig hva det er vi driver med.. Helt enig med deg Bahamut. Har vurdert sterk og selge 7800GTX 512 kortet mitt og kjøpe xbox 360. nettopp for å slippe fps galskapet... Men på den andre siden, det spørs hva man liker. Noen liker å kjøpe grafik kort til 6000 - 7000kr for å få et monster til maskin å bryr seg ikke om spillet egentlig. Det blir jo en hobby for hw. Tror den perfekte gameren sitter med en middels maskin og koser på spillet sitt.. Mens vi... Koser oss med klokking, måling, kjøling osv.. Jeg begynner å føle det samme nå, at hvis jeg ikke kan spille me den beste grafikken så blir det ikke det samme 5550127[/snapback] Mhm, de beste spillopplevelsene har egentli vært igjennom konsoler, å konsoler har sine fordeler å det er at man kan ta det me over alt, slipper det styret me FPS som du sier, fordi har man kjøpt PS2/Xbox så trenger man ikke å oppgradere for å kjøre de nyeste spillene på max grafikk(Vedder på at microsoft vil inføre noe slik på Xbox, du kan oppgradere grafikkkortet å prossesoren bla bla bla m en intil den tid) å du kan ha den konsolen i 3++ år uten at det kommer en oppfølger. Så har man jo den følelsen at man kan slenge seg ned i sofaen....samme hjelder 2 player å vis man virkelig skal utnytte det så linker man Husker Red Alert 1 link-game Eneste ulempen er at etter jeg fikk meg PC så blir d litt rart å spille First person shoot up uten mus Billigt er det også iforholdt til PC. Det du sier at noen koser seg me måling å kjøling å slikt, det stemmer jo....men det blir jo litt feil da. Blir nesten som å kjøpe en high tech PC som du modder å herjer me å får et godt resultat men d eneste praktiske du gjør mer den er å gå på internett, msn å laste ned å høre på musikk/filmer. Kanskje man prøver et spill men skjeldent at man bruker tid til å gå igjennom det., mest bare for å se , hehe ja FPS. Men vil man så har man lovt... Den perfekte sitter me en middels PC å nyder spillene? mhm...amen Edit: Bananananananus: Du har altid så pene bilder 5550195[/snapback] Hehe er med deg her altså! Helt enig, husker da jeg var "ung" hehe satt med fettern min og spilte goldeneye på N64 hele dagen. Kun multiplayer mot hverandre. Gikk aldri lei, den musikken, den følelsen, den lukta som satt i kasseten. Ah herregud får nesten en tåre i øyekroken min bare og tenkte på det.... Hva skjer med spill fortiden! Gi oss tilbake barndoms gledene våre spillprodusenter! hehe Det jeg mente med perfekt gamer, er bare at han eller hun har en middels end pc men de bryr seg ikke meu om at grafikken ikke er på topp. Men nyter spillet, historien, hvordan det er gjennomført slik det skal nytes. Blir vel det samme som at du drar ikke på kino for og se hvor ekte effektene ser ut men heller hvordan filmen er. Men konsoll. Ah drømmen! Ingen fps tanker, kan spille de neste spill 2-3år på samme boks.. Lønner seg i grunn.. Så noen som vil kjøpe 7800GTX 512 av meg hehe Endret 4. februar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Husker goldeneye jeg og Konge spill:p Skal du ha mye for 7800GTX kortet da? hehe Endret 4. februar 2006 av B.H.H Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) hehe tja kan diskuteres. Du skal få en fin pris hvis du vil Bare PM meg hehe Bahamut takker for et fin kommentar om bildene mine Angelina jolie! Ah min drømme dame! Som jeg sa et annet sted om henne. Ingen under, ingen over, ingen ved siden av. All Angi! PS: Hvis dama spør dere hva jeg har sakt. Så aner dere ikke hva henne snakker om hehe Endret 4. februar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) hehe tja kan diskuteres. Du skal få en fin pris hvis du vil Bare PM meg hehe Bahamut takker for et fin kommentar om bildene mine Angelina jolie! Ah min drømme dame! Som jeg sa et annet sted om henne. Ingen under, ingen over, ingen ved siden av. All Angi! PS: Hvis dama spør dere hva jeg har sakt. Så aner dere ikke hva henne snakker om hehe 5550566[/snapback] Hehe, eg fikk mitt XFX 512 for 4000 så, det er jo en fin pris Mrs Jolie ja? det er noe me henne......*drømme seg vekk* Damå? hææ, hvem....hvor? Endret 4. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Men jeg fikk aldri svar på det egentlige spm mitt angående Preformence test i FEAR og FarCry? hvor er de? Jeg har ikke sett dem noen plass.... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hehe F.E.A.R testen ligger inne i spillet. Du må bare gå inn der du justerer bildekvalitet osv. Så står det nederst Test settings eller noe. hehe husker ikke så godt i farta. Det med Far Cry, lurer jeg sterk på selv... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hehe skjønner veldig godt hva du mener. Desverre blir det sånn ja, eller har blitt. Men som jeg ser på det, de mest utrolige spillene jeg har spilt har vært gjennom konsoler. N64, Playstation 1 - 2 osv. Her ligger alle mine gull egg å jeg blir varm i skjorta å tenke på Zelda på nintendoen min. Åh for et herlig spill!! Ocerina of time er meg alltid nær! hehe Men når jeg fant ut av det var kult å spille på pc og, leste mye om dette. Ble det desverre slik til slutt av jeg skulle ha mest fps med best grafikk. Å selve spillet forsvinner i bakgrunnen.. Kansje det er sånn det kommer til å bli at vi blir så fiksert på hw at vi glemmer egentlig hva det er vi driver med.. Helt enig med deg Bahamut. Har vurdert sterk og selge 7800GTX 512 kortet mitt og kjøpe xbox 360. nettopp for å slippe fps galskapet... Men på den andre siden, det spørs hva man liker. Noen liker å kjøpe grafik kort til 6000 - 7000kr for å få et monster til maskin å bryr seg ikke om spillet egentlig. Det blir jo en hobby for hw. Tror den perfekte gameren sitter med en middels maskin og koser på spillet sitt.. Mens vi... Koser oss med klokking, måling, kjøling osv.. 5550127[/snapback] Zelda er konge og de final fantasy på den første nintendoen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Mitt kort ligger forøvrig på 40-45 idle 65+ full load 690 - 800 (så det var bare 55 grader nå etter 1 time med source, det er ikke galt. Jeg har everest på desktop så jeg ser temp med en gang jeg slår av spillet) 5538064[/snapback] Hmm.. er noe galt med min maskin da! Kortet mitt ligger uppunder 80 grader etter å ha spillt FEAR på fullt... Litt skummelt. Tror nok det er strømforsyningens feil. Fikk bare såvidt 17k på 3dmark 03, CPU testene hakka nokså godt, så den får ikke nok strøm eller noe... Har heller ingen ekstra vifter i kabinettet siden det ikke er nok strøm, så da er det nokså dårlig luftstrøm. 5538843[/snapback] Hey tror ikke det er noe feil akkurat med kortet ditt... I de mest intensive kampene i Fear ligger kortet mitt oppi 86 - 87 grader.... Helt sykt! Dette er 10 grader høyere enn hva jeg fikk med GTX 512... Håper kortet takler dette............ Syntes det var litt høyt.. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Mitt kort har 40 grader maks når den er så å si på full load, har kloket den til 600/1800. Eg har hørt at GPU'er skal tåle temperaturer opp mot 120 grader, vel å merke atr dette ikke blir over en lag tid da Endret 4. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Mitt kort ligger forøvrig på 40-45 idle 65+ full load 690 - 800 (så det var bare 55 grader nå etter 1 time med source, det er ikke galt. Jeg har everest på desktop så jeg ser temp med en gang jeg slår av spillet) 5538064[/snapback] Hmm.. er noe galt med min maskin da! Kortet mitt ligger uppunder 80 grader etter å ha spillt FEAR på fullt... Litt skummelt. Tror nok det er strømforsyningens feil. Fikk bare såvidt 17k på 3dmark 03, CPU testene hakka nokså godt, så den får ikke nok strøm eller noe... Har heller ingen ekstra vifter i kabinettet siden det ikke er nok strøm, så da er det nokså dårlig luftstrøm. 5538843[/snapback] Hey tror ikke det er noe feil akkurat med kortet ditt... I de mest intensive kampene i Fear ligger kortet mitt oppi 86 - 87 grader.... Helt sykt! Dette er 10 grader høyere enn hva jeg fikk med GTX 512... Håper kortet takler dette............ Syntes det var litt høyt.. 5551627[/snapback] Får håpe det synker noen grader når jeg får igang de 6 80mm viftene mine inni kabinettet Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hehe, sålenge u klarer å suplere kald luft til vifta som kjøler skjermkortet så sga det nok ordne seg ' Selv har jeg 4x120 vifter å 3x80, plassert strategisk rundt i karbinettet for å få en god sirkulasjon... MEN INGEN SOM VET HOR JEG FINNER FARCRY PREFORMENCE TESTEN? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 MEN INGEN SOM VET HOR JEG FINNER FARCRY PREFORMENCE TESTEN? 5552958[/snapback] Far Cry Benchmark Utility v1.4.1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ok spilte NFS:MW nå, herregud for et lekkert spill! Grafikken va nydelig, bilene er nydelige. Er på black list 11 nå hehe. Føltes godt og knuse hu kjerringa som jeg hadde som motstander å ta bilen hennes. Så fikset jeg på den så klart og kjørte rundt byen med et stort glis hehe. Digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå