Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
333 kjører de på

5546492[/snapback]

Minnet ditt burde kjøre på 400mhz dvs PC3200.

5547047[/snapback]

prøvde, da klikket maskinen..

5547680[/snapback]

da må u slakke litt på timingen kanskje.....

5547916[/snapback]

timingen?.. Jeg kommer ikke høyere enn 333,.. setter jeg den på auto kommer den ned på 200 en plass..

Lenke til kommentar

Det er ikke det han mener, det han mener er timingen på minne brikkene dine. Ta mine f.eks. De kjører på 333, 250 fsb 2.3.2.6. Denne verdien må du forandre på når maskinen din begynner å krangle. Du setter den altså opp. feks: 3.3.3.6.. Men jo høyere du setter de verdiene jo tregere blir brikkene. Latency med andre ord.. I teorien. Hvor mye du merker dette tror jeg du ikke gjøre.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Det er ikke det han mener, det han mener er timingen på minne brikkene dine. Ta mine f.eks. De kjører på 333, 250 fsb 2.3.2.6. Denne verdien må du forandre på når maskinen din begynner å krangle. Du setter den altså opp. feks: 3.3.3.6.. Men jo høyere du setter de verdiene jo tregere blir brikkene. Latency med andre ord.. I teorien. Hvor mye du merker dette tror jeg du ikke gjøre.

5549022[/snapback]

Jo, jeg tror du gjør det. U tjener mer på å ha lav latency enn høy Mhz. Det beste er å finne en fin kombinajon. Jo bedre lengre kan du overklokke rammet

uten at du må gjøre stort me timingen. Latencyen er jo hvor rask minnet jobber, mens Mhz er hvor stort båndbredde minnet supplerer.

Lenke til kommentar
her min test på 1204 med din  setting

5549361[/snapback]

Nice :dribble: . Det gikk jo brukbart :p

EDIT: Er det overklokket eller?

5549364[/snapback]

jo takk

overklokket x2 til ca 2.82ghz for daglig bruk og kjøre max i overdriver til normal som er 690/800

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...