simalarion Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) men hvordan har du plugget inn strømkabelen? Er meningen at du skal plugge den ene kontakten inn til "powe supplyet" så den andre inn i en harddisk eller cd rom? Blir jo helt merkelig.. hva?. du skal koble 2stk 4pin moles kontakter inn i 6pin adatperen. 6pin adapteren skal så inn i skjermkortet. Man trenger ikke koble skjermkortet opp mot harddisk?. Under boot får forøvring også jeg farger, gult og rødt blinker . Endret 2. februar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Once again, 3dmark 05.. Jeg klokket min cpu enda høyere, til 2,7ghz.. Resultatet ble anderledes, som dere kan se på bilde.. Men er dette brukbart da? Kankje prøve å klokke litt til for å komme over på 10 000? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Leste faktisk på ati sin side nå at hvis du ikke har en ledig 4 pins molex ledig fra strømforsyneren. Skulle du plugge 6 pins kabelen inn i skjermkortet. Så inn i hardisken og så inn i den ledige strømkontakten.. Det blir en strømsplitt. MEN det som er merkelig er at på nvidia sitt kort. Så skal du plugge inn to molex kontakter inn i 6 pins kabelen. Som er vanlig. Her er begge kontaktene like på 4pins molexen utgangene. MEN på Ati så er den laget slik 6pins - 4pins molex ut (HAN kontakt) - 4 pins molex (HUN kontakt). De er forkjellige for at du kan koble den inn i en harddisk hvis du har dårlig med ledig molex kontakter fra strømforsyneren. Da tenker jeg logisk, javel siden jeg har ledig da bruker jeg den ene 4 pins molex utgangen til å få strøm å den andre som leder ut (HAN) være ledig.. Er det ingen som har vært borti dette? Dette er et sapphire kort bare så det er sakt.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) nei aldrig. Det fulgte ikke med adapter til mitt 1900 kort. Så jeg kjøpte en slik jeg har brukt bestandig. Edit: De Ati folka som er tegna\programert den bakgrunnen til S1rre har virkelig hat en form for syre trip under produksjon Endret 2. februar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Once again, 3dmark 05.. Jeg klokket min cpu enda høyere, til 2,7ghz.. Resultatet ble anderledes, som dere kan se på bilde.. Men er dette brukbart da? Kankje prøve å klokke litt til for å komme over på 10 000? 5541634[/snapback] Hvordan er det mulig å få så dårlig resultat? Med min 3700+ @ 2.75 Ghz fikk jeg 109**, kan ikke tro at 1MB cache teller med 1000 poeng? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Nope jeg får 10056 i 05 med mitt oc 3500 (11*222) Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) ja si det :S..Har det noe med 3d innstillingene i Ati Control Center da? Har prøvd med Balansert mellom kvalitet og ytelse and alt på kvalitet.. da ble det denne scoren.... EDIT: Er det noe med hovedkorte da? Eller er bare rett å slett x1900xt kortet mitt "bugga"? Endret 2. februar 2006 av S1rre Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det beste er jo ytelse + sette på la programmet bestemme (på shader effektene o.l) Men når du skal spille så bruk kvalitet, for al del Endret 2. februar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) her bilde fra cod2 i ws helt sykt med ws jeg kjøre 2aa adaptive og 8af Endret 2. februar 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hva sier dere om denne farcry testen da skal prøve med hdr nå edit: får ikke slått det på, på testen Endret 2. februar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Genialt!, får ikke slått på aa men (tror sikkert jeg har et nvidia kort det programmet). Uansett fullstendig spillbart er det. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Genialt!, får ikke slått på aa men (tror sikkert jeg har et nvidia kort det programmet). Uansett fullstendig spillbart er det. 5542832[/snapback] Imponerende! Gleder meg til å spille på samme settings(men lavere oppløsning) når jeg får mitt x1800xt 512mb i morgen eller på lørdag Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 skulle gjern test om jeg hadde spill last ned eller på en dvd så Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) da fikk jeg windows til og funke endelig! måtte formatere 2 ganger. Ah som jeg hater det! Men nå er alt oppe og fint i gang. Etter litt testing ble jeg faktisk overrasket over vifta, den høres ikke når jeg driver og surfer her eller driver med noe annet. Når jeg skal spille greier den og holde lydnivået litt nede med setter seg fort opp å bråker. Men ikke så ille som jeg trodde testet alle 3Dmarks nå, jeg har ikke skrudd på noe som helts inni i ati tool. Bare skrudd på trippelbuffer hehe. Ellers bruker jeg driveren som fulgte med cd`en. Resultatet ble slik: 3Dmark01 = 29561 3Dmark03 = 18457 3Dmark05 = 11075 3Dmark06 = 5522 Ser klart i 05 at dual core er tingen ja. Alt er standar på kortet. Det er ikke klokket. Vil ikke klokke det før jeg finner et skikkelig klokke program som lar meg klokke 3D hastigheten å ikke 2D Det var mitt innspill for i kveld. God natt alle! Nå skal denne syke bananen trekke litt søvn. Hater å være forkjølet! Grr EDIT: la inn hotfixen og driver for CPU. Da gikk jeg faktisk opp til 11107 i 3Dmark05 hehe måtte bare si det Endret 3. februar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Farcry 1.4 patch med Benchmark0c på ultra (programmet sier at ultra settingen hefra er høyere en i spillet, nøyaktig hva som er høyere vet jeg ikke) Lenke til kommentar
smy Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 pent men vil påståd at farcry ser bedre med 64 bit patchen aka eyecandy patch Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 simalarion hvilken innstillinger kjører du på driveren? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Driveren? i catalyst? - kvalitet. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Banananananus? Hot fix for X2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå