Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens.. Jeg fikk mitt kort i dag.. Vetke om jeg skal si at det var bra eller ikke, for kom aldri så langt :S.. Boot screenen hadde helt rare farger.. =S.. Jeg formaterte, og kkom inn i windows. Instalerte skjermdriverne og restarta.. Når jeg kom inn igjen fikk en jeg rar error. Isass.exe ellerno.. Ble en sånn systemavslutning.. Så jeg formaterte igjen. Men denne gangen kokm ikke denne meldingen.. Da ble jeg på en måte "glad". Men dette skulle ikke vare lenge, internetten funket ikke etter at driverne ble instalert.. hva er dette for noe tull? SKjermkoort drivere skal da ikke ha noen effekt på nettverke?.. Har det noe med at hk er av nvidia chipsett? eller :S

Lenke til kommentar
Folkens.. Jeg  fikk mitt kort i dag.. Vetke om jeg skal si at det var bra eller ikke, for kom aldri så langt :S.. Boot screenen hadde helt rare farger.. =S..  Jeg formaterte, og kkom inn i windows. Instalerte skjermdriverne og restarta.. Når jeg kom inn igjen fikk en jeg rar error. Isass.exe ellerno.. Ble en sånn systemavslutning.. Så jeg formaterte igjen. Men denne gangen kokm ikke denne meldingen..  Da ble jeg på en måte "glad". Men dette skulle ikke vare lenge, internetten funket ikke etter at driverne ble instalert.. hva er dette for noe tull? SKjermkoort drivere skal da ikke ha noen effekt på nettverke?.. Har det noe med at hk er av nvidia chipsett? eller :S

5529755[/snapback]

Kan du si noe om specs? Primært hovedkortet?

Lenke til kommentar

Hmm, a8n-sli er jo kjent for å være litt kranglete med minne, og twinmos er vel også litt kranglete til tider :p . Men dersom det har fungert fint med et annet grafikkort, så kan vi vel utelukke det. Har du også oppdatert til nyeste chipset driver? Den kan vel lastes ned direkte fra nvidia.com

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

hehe, vell, har aldri prøvd noe annet skjermkort på dette (A)^^ thihi, bestilte det sammen med skjermkortet ;).. Men hakke oppdatert noe nei, for kommer ikke inn på nett :p.. Men har formatert nu, skal prøve engang til.. går det ikke så veit ikke jeg :S. .. kan være en mange feil, feks minne som du sa

Lenke til kommentar
hehe, vell, har aldri prøvd noe annet skjermkort på dette (A)^^ thihi, bestilte det sammen med skjermkortet ;).. Men hakke oppdatert noe nei, for kommer ikke inn på nett :p.. Men har formatert nu, skal prøve engang til.. går det ikke så veit ikke jeg :S. .. kan være en mange feil, feks minne som du sa

5529961[/snapback]

Prøv å kjør memtest hvis det ikke funker :)

Lenke til kommentar
Tok den en gang til etter en restart, ble et par frames bedre :D

*snip*

5529386[/snapback]

gidder du å prøve på 1280x960 oppløsningen også

5529504[/snapback]

Jeppjepp, her er den i 1280x960:

post-30541-1138737094_thumb.jpg

edit: legge inn bildet kanskje :blush:

Saddlefall : gidder du prøve 3DMark03, 05 og 06 ?

5529834[/snapback]

Jepp, installerte nettop alle! Det kommer litt senere :thumbup:

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Da er CoD2 prøvd - Det funket fett med alt på fullt 1600*1200. Lite å utsette på grafikken som 1900xtx fikk frem her også.

Men det som er mer intresant er som jeg har nevnt hele tiden, på med all eyecandy på (1600*1200) er det ikke forkjell fra min oc 3500 cpu til dem som har mye bedre cpuer her.

shot00115yd.th.jpg

shot00015ug.th.jpg

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...