simalarion Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) ikke noe problem den datt ut både når jeg skulle forandre på display på Lost coast og hl2, men bare en gang etter det så var det greit, fikk ikke noe problem opp i hendelse-loggen heller Tror jeg skal formatere snart Jepp, har skrevet om det tidligere i tråden, hver gang du gjør en ny display instilling blir du brutalt kastet ut i desktop. Men når du starter spillet igjen er de nye instillingene på og spillet fungerer som det skal. Endret 30. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 sorry trodde jeg hadde fått med meg alt i denne tråden, men men... Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har fått meg et X1900XTX nå, og det ser ut til å fungere nesten helt greit, men jeg måtte bruke driveren som fulgte med fordi Catalyst 6.1 ikke ville innstaleres, og det gikk ikke ann å overklokke det heller (Har prøvd ATI-tools, powerstrip og rivatuner). Og når jeg testet 3Dmark 06 ble skjermen helt hvit med noen rare fiolette streker på noen ganger under canyon flight... Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hørtes ikke bra ut seppe =/... Noen som vet når de ***** driverne kommer ut?. .tragisk ass.. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg prøvde FEAR nå, og helt i begynnelsen av spillet ble plutselig teksturene elendige, og jeg falt gjennom bakken og døde! Og når jeg for eksempel skjøt på en vegg, ble det ett merke i den med en gang, det gikk alt for fort... Det hele var ganske merkelig egentlig. Men i performance test var alt bare fryd og gammen, og jeg fikk ~75 fps average med 1600x1200 alt på fullt bortsett fra AA og softshadows. (16x AF) Lenke til kommentar
MartinOlavson Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Blir øm i magen av å høre deilige historier om X1900XTX Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Blir øm i magen av å høre deilige historier om X1900XTX 5525465[/snapback] vel etter det jeg har lest, virker det ikke som om det er helt oppe å går enda trenger tydligvis bedre drivere ihvertfall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Litt mye driver-problemer både for X1800 og X1900 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Lurer på hvor mange som ikkje har formatert etter at man har fått nytt skjermkort? Det er en uskreven lov som sier: Formater hardisken, etter at ny hardware er installert Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg gikk nettopp å gjemte meg i et lite svart hull, men det er så mange som har de samme problemene...at det kan ikke være at man ikke har formatert Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg formaterte i hvert fall, men har fortsatt problemer så det holder... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hmmm... Vi får håpe noen nye drivere ordner opp litt. Selv så gleder jeg meg som en unge til å få mitt x1800xt . Men jeg tror ikke jeg får henta det før tidligst lørdag . Jeg får håper x1900xt ikke er så veldig mye bedre Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Formatering er en myte, ved bytte av hovedkort ja, men det er det eneste, ingen sak å få vekk verken alle filer fra ati eller nvidia. Hvordan kan dere da feks forklare at mitt kort funker best og jeg har ikke formatert. Nei det er sikker et annet hardware problem som må bli fikset i neste driver (ikke kompatibelt med alt enda tipper jeg). Er også enig i at dette er for dårlig, sitter selv å knoter enda. Hva som er oppsiktsvekkendet er også at dette ikke blir nevnt på en eneste test, man får hele tiden følelsen av at testere ønsker så gjerne at Ati skal være mye bedre. For jeg har baby problemer med samtlige spill. Endret 31. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
kasol Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har bare testet Bf2 og har ikke oplevd noen problemer. Jeg kjøpe 7800GTX dagen det kom ut og da var det også med "beta drivere" så det er vel ikke så uvanlig. Jeg spilte for første gang uten lagg på battlefield.no sin metropolis server uten lagg i går . Ikke hadde jeg noen krasj heller. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Har du sjekket skyggene når du går nærme ting på div vinkler. OM du har sjekket bildene mine ser du det. Det er forøvrig aldrig vært et krasj problem når jeg har beskrevet det om noen har forstått det slik. Spillet glir veldig bra. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har du sjekket skyggene når du går nærme ting på div vinkler. OM du har sjekket bildene mine ser du det. Det er forøvrig aldrig vært et krasj problem når jeg har beskrevet det om noen har forstått det slik. Spillet glir veldig bra. 5526567[/snapback] Ja de skyggene er litt rare når man går nærme, men alt annet går jo som en drøm Slike små skyggefeil osv er det jo stadig syns jeg i forskjelige drivere, så de er jammen ikke så værst disse 6.14 beta what ever de er da. Korte er forørig helt rått, det spsiser alt av ting man kaster in, er jo ikke mulig og tvinge det i kne omtrent Jeg vil si dette er en av de første gangene jeg virkelig merker at det nye skjermkorte faktisk ligger litt forand spillene som er ute. Ofte kan man ikke sette alt på max på de helt nyeste spillene uansett hvor dyrt kort man kjøper, det kan jeg nå mvh En strålende fornøyd ATI kunde Og sola skiner godt her på østlandet i dag også, det hjelper det og Lenke til kommentar
kasol Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har du sjekket skyggene når du går nærme ting på div vinkler. OM du har sjekket bildene mine ser du det. Det er forøvrig aldrig vært et krasj problem når jeg har beskrevet det om noen har forstått det slik. Spillet glir veldig bra. 5526567[/snapback] Jeg har ikke lagt merke til det du viser på bildet. Kan det ha noe med at du kliner deg opp i "veggen" ? Uansett så var ikke det bildet særlig bra. Flyten var tilbake oss meg iallefall, alt går glattere selv på 64p servere. Så jeg er meget godt fornøyd. Fikk 10510 3Dmark05 også med 2gig ram og fX55. Kort/cpu uklokket. Lenke til kommentar
smy Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) jeg har ikke noen problemer med x1900 kort i spill ytelsen i fear er gansk nice ja. Enste problem jeg har nå er å fix den ***** stock kjøler med noen mer stiller Har en zalman cnps 7000al og festen/ramsnik fra vf700 kjøler tenke å monter den på etter jeg fix litt på kjøler (et par finner må av på en siden) Endret 31. januar 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Rakk nå å få testet Quake4, det fungere super fett deluxe . Her får jeg også klint på med 16x aa, igjen får jeg intrykk av at ting går fotere (som i f.e.a.r). edit: For de som er intresert tester jeg cod2 - serious sam2 senere i dag (etter kl 15.00) og poster resultat Endret 31. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
smy Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) serious sam 2 gikk en del bedre på gtx 256mb kort enn mitt x1900 det vare å for vent side ati er ikke så sprek i det spill ,men cod 2 gikk bra på ati kortet edit : her er noen bilder fra cod2 ,for dere som vil hvordan ser ut . Alt er på høyest setting på bildene. Et er med 8af og andre er 16af ,jeg såg ikke forskjell eller noen stor vits med 16af i cod2 enst du taper en hele del fps som dere ser det øverst bild er 8af og nedest er 16af Endret 31. januar 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå