Vallhall Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei dere Vil bare vite hva folket her inne mener om at Xbox 360 innfrir de grafiske forventningene. Selv har jeg en meget bra HD plasma og må si jeg ikke kan si meg helt fornøyd med grafikken, med tanke på hvor mange år de har hatt til å utvikle 360, når det er sagt synes jeg ikke viftestøyen som så mange klager over er noe problem hos meg ihvertfall, og det er jo bare å håpe på at spillene framover utnytter bedre grafikkpotensialet hos 360, hvis det da ikke er utnyttet til maks nå allerede? Forøvrig lasta jeg ned "full auto" demoen igår og testa den med nedslående resultat hva både gameplay og grafikk angår Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ikke ennå har den det. Men en ting jeg er fornøyde med er interaktiviteten som skjer i bagrunnen. Før var bakgrunner og statister kun flate og kjedelige. Nå leves det liksom et eget liv i bakgrunnen på spill, senest i DOA4. Men grafisk har konsollen maaaaaasse å gå på. Vent et år og still samme spørsmålet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Den leverer litt pr idag synes jeg. Project Gotham Racing 3 og Fight Night 3 synes jeg har skrapet litt på overflaten over hva som er mulig. Om en ikke ser forskjell ifra Xbox og X360 på spill som overnevnt så er optiker en tanke. Men det er selvf ALT for tidlig å si eller se hva X360 har mulighet til å få til. Vi får nok en god pekefinger hvor heftig den kan være om noen få mnd når Oblivion kommer. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Maskinen innfir nok alle mine forventninger, men alle spillene som er ute nå gjør derimot ikke det. Jeg er ikke skuffa, men kunne tenkt meg litt mer... Men jeg tror ikke noen av de spillene som er ute nå er representative for hva 360 har å tilby hva grafikk angår! Men for å svare på spm ditt så ja... jeg synes maskinen innfrir... Nå trenger vi bare spillene Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei dere Vil bare vite hva folket her inne mener om at Xbox 360 innfrir de grafiske forventningene. Selv har jeg en meget bra HD plasma og må si jeg ikke kan si meg helt fornøyd med grafikken, med tanke på hvor mange år de har hatt til å utvikle 360, når det er sagt synes jeg ikke viftestøyen som så mange klager over er noe problem hos meg ihvertfall, og det er jo bare å håpe på at spillene framover utnytter bedre grafikkpotensialet hos 360, hvis det da ikke er utnyttet til maks nå allerede? Forøvrig lasta jeg ned "full auto" demoen igår og testa den med nedslående resultat hva både gameplay og grafikk angår 5505740[/snapback] En ting er hvor lang tid Microsoft brukte på å utvikle 360, noe helt annet er hvor lang tid spillutviklerene har hatt skikkelig hardware å jobbe med. Så, potensialet som du snakker om er selvfølgelig ikke maxet ut. Det er bare å lese litt intervjuer med spillutviklere om hva de sier om det at det tar tid å utnytte en ny konsoll. Full Auto demoen imponerte heller ikke meg. Hvilke andre titler har du prøvd? En annen ting vi må ha i bakhodet at dette skal være "neste generasjon" konsoll og ikke neste generasjon PC. Og når jeg ser hvor godt f.eks Call of Duty 2 flyter og hvor bra det ser ut i forhold til på en kraftig PC - og at i det i tillegg var en launch tittel til 360 - så synes jeg framtiden ser bra ut. Fight Night 3 demoen synes jeg er et bra eksempel på at ting vil bedre seg. Personlig er jeg imponert over grafikken til 360 - men så sammenligner jeg den med tidligere konsoller og ikke PC'er til 15k heller. Condemned f.eks er veldig bra grafikkmessig synes jeg. Dr.Peedee Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det er som du sier Dr.Peedee, "men så sammenligner jeg den med tidligere konsoller og ikke PC'er til 15k heller". Det er nettopp dette mange gjør tror jeg og så klager dem på at det ikke ser noe bedre ut en dagens pc'er. Men X360 er jo ikke en pc men en konsoll. Og til å være en konsoll så er dette meget bra saker Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jeg må også si meg meget fornøyd. Grafikken er mange hakk bedre en på xbox. Først tengte jeg at det ikke var så mye bedre, men etter at jeg plugget de gamle boxen inn igjen Plutselig var det den gamle som så helt ræva ut.... Testet mange spill jeg synes så bra ut før jeg fikk 360 i hus, nå så de ikke bra ut lenger for å si det sånn. Jeg har vel blitt blasert av 360en (PS ja jeg har HD TV) Endret 27. januar 2006 av Hagforce Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Godt at dere involverer dere litt her ja. Jo, jeg har også testet condemded, fifa 06 , most wanted og et til som jeg ikke husker navnet til, og må si alle disse spillene var bra, men ikke mer, hva most wanted angår så var det overhodet ikke forskjell fra pc versjonen og 360 versjonen når jeg testet dem på mitt HD plasma grafisk, men så er det også et 7800GTX kort i pcen Endret 27. januar 2006 av Vallhall Lenke til kommentar
raysv Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Må vel si at den har innfridd, de fleste spillene som har kommet nå er jo stort sett porter med små modifikasjoner, med det i bakhue så ser dette veldig lyst ut. gi den 6-12 månder, så tenker jeg spilla blir helt fantastiske. Foreløpig er det vel bare 3 spill jeg har sansen for, og det er PGR3, Kameo, og Tiger Woods 06 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Innfridd og innfridd. Hadde ingen store forventninger. Den ble slik jeg regnet med... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 En ting som imponerer meg er loade-tida. Tilomed på DOA 4 er denne overraskende lav når man tenker på hvor mye data som loades. Dette viser også hvor rask maskinen er i mine øyne. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes ihvertfall at PGR3 og Fight Night 3 definitivt er et par hakk bedre enn noe som er tilgjengelig på alle andre plattformer pr. idag, i så måte så tar Xbox 360 ting et hakk videre. Men som det sies; lanseringsspill er nesten alltid rushet ut - gi utviklerne 6-12 måneder til så kommer ting virkelig til å ta seg opp. Og å sammenligne med topp-spesifiserte spill-PC'er blir litt feil; det skulle bare mangle at en PC som koster 5x så mye som en konsoll ikke skal kunne levere tilsvarende grafikk. Men ikke glem at den store hopen av gamere der ute (sikkert langt over 90%...) sitter på PC'er som får Xbox 360 til å se ut som en revolusjon i forhold når det gjelder grafikk og lyd Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Du som sier at Most wanted er likt Pc-versjonen tenkte ikke at du spillte pc versjonen kanskje på en 18 tommer pc skjerm og Xbox 360 versjonen på en 42 tommers plasma.. Så jo. Grafikken er bedre på 360 versjonen. Den kan se dårligere ut P.G.A stor skjerm/lav oppløsning.. Prøv å koble på 360n på pc skjermen i stedet.. Da får du braaaaa grafikk!! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Må si som alle de andre. PGR 3 å Fight night er begge spill med grafikk langt over det tidligere konsoller kunne innfri. Dessuten sa jo selv anmelderne til gamespot at CoD2 hadde samme grafikk som en top end PC på max bare at det alltid var stabil fps selv om det var stor aktivitet på skjermen.. Når det nevnes Oblivion som pekefinger for things too come har jeg nesten enda mer tro på Splinter Cell. Det har vel release date en gang i april?? Det spillet tror jeg virkelig kommer til å sette en ny standard.. Edit: Så nå at Splinter Cell var utsatt til i september Endret 27. januar 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Må si som alle de andre. PGR 3 å Fight night er begge spill med grafikk langt over det tidligere konsoller kunne innfri. Dessuten sa jo selv anmelderne til gamespot at CoD2 hadde samme grafikk som en top end PC på max bare at det alltid var stabil fps selv om det var stor aktivitet på skjermen.. Når det nevnes Oblivion som pekefinger for things too come har jeg nesten enda mer tro på Splinter Cell. Det har vel release date en gang i april?? Det spillet tror jeg virkelig kommer til å sette en ny standard.. Du har så rett så rett;) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Godt at dere involverer dere litt her ja. Jo, jeg har også testet condemded, fifa 06 , most wanted og et til som jeg ikke husker navnet til, og må si alle disse spillene var bra, men ikke mer, hva most wanted angår så var det overhodet ikke forskjell fra pc versjonen og 360 versjonen når jeg testet dem på mitt HD plasma grafisk, men så er det også et 7800GTX kort i pcen 5506143[/snapback] Hvor mye kostet det grafikk kortet alene - og hvor mye koster hele 360 konsollen? Så, med tanke på at dette er launch titler mer eller mindre så er det ikke så galt. Leste akkurat en artikkel over på gamespot nå, de hadde sett Ghost Recon Adwanced Warfighter til 360 under X05 nå i høst. Det var egentlig tenkt ut før jul, men ble utsatt til mars i år. Og gamespot sier dette etter å ha spilt en nyere build: The game was originally planned for release alongside the Xbox 360's November launch, but its ship date was delayed so that the North Carolina-based team at Red Storm could further exploit the potential of Microsoft's new hardware. Now, Advanced Warfighter is slated to see shelves in March. We spent a few rounds with the game's new-and-improved multiplayer, and it seems apparent from both the gameplay and the graphics that this extra time in development was time well spent. --- It's clear from what we just played of Advanced Warfighter that Red Storm has managed to extract far more performance out of the Xbox 360 in the extra development time they've been allowed. Since the last time we saw the game at X05 last fall, it has graphically improved by leaps and bounds, with more detailed modeling and environmental work, plus a noticeably smoother frame rate. The postprocessing effects have been beefed up nicely as well, with appealing high-contrast lighting, for instance, and a believable rain effect on the Dry Docks level. Even the sound has been further enhanced by the developers. For example, during a demo, we saw how walking into a pipe would convincingly mute the sound of the rain outside, and firing a weapon inside this same pipe produced a deafeningly realistic reverb effect. -- Bare å glede seg til fremtidige 360 titler. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Et spill som virkeligt har imponert meg grafikkmessig er Fifa 06 og demoen til Fight Night Round 3. PGR3 var bra denne også men fikk ikke noe aha opplevelse, da jeg synes at grafikken er bare en oppdatering av GT4/Forza Motor Sport, (interiøret derimot i bilene synes jeg er fantastiske). Grunnen til at mage er skuffet over grafikken på X-Box 360 kan ha mye med å gjøre at de fleste sitter med en noen lunde bra PC som presterer bra grafikk, og X-Box 360 gjør akkurat det den viser samme grafikken som en moderne PC ville gjort synes jeg. Med andre ord, man har sett dette, før. Men regner med at fetere grafikk kommer med årene på X-Box 360. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 oblivion + Splinter cell = OMFG! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 oblivion + Splinter cell + Gears Of War = OMFG! 5508540[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Du som sier at Most wanted er likt Pc-versjonen tenkte ikke at du spillte pc versjonen kanskje på en 18 tommer pc skjerm og Xbox 360 versjonen på en 42 tommers plasma.. Fikk du ikke med deg at jeg spilte pc- versjonen og 360 versjon på samme plasma? jeg har VGA inngang på TVen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå