hinduuu Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Mange blir sikkert sure nå men men... HVEM VAR DET SOM DØDE? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) du kommer til å bli skutt, men skal du spørre er kanskje sjansen størst for at du får svar her? edit: ja, det er her ja Endret 27. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jeg vet, jeg vet! Først dør Lana, så skrur de tiden tilbake, og da dør faren til Clark. Etter at han vinner senator-valget. Og da gikk det ikke an å skru tiden tilbake. Når blir den sendt i Norge forresten? Edit: Sorry, visste ikke at det var spoilertag. Men hvis man ikke vil bli spoilet er det kanskje ikke så lurt å lese denne topicen.... Endret 27. januar 2006 av Nytrøa Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Sjekk at spoilet funksjonen funker da Nytrøa !! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Flyttes til film/tv kategorien Endret 27. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Nytrøa, jeg kan jo ikke holde meg borte fra spoilere, ARGH!! FAEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå