Kamikazesmurf Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Til ekstra jording kan du bruke vanlige strømkabler, ja. Ellers gir den alpine-spilleren bra lyd, og i tillegg har jeg personlig veldig bra erfaring med spillerne til Rockford Fosgate (ok. de ser litt harry ut men det gjør en saab 900 også ), så lenge du styrer unna de aller billigste. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har den Alpine spilleren du vurderer. Den gir veldig klar og fin lyd, og det er mye mer "snert" i bassen enn det var med den gamle JVC-spiller'n min. Kunne ikke vært mer fornøyd med den. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ok, har bestilt Alpine spilleren. Fra Bilstereospesialisten.. Noen som har erfaring med dem, og kan si ca. hvor lenge jeg må vente.?? Er det snakk om uker eller dager.? Bor i Valdres/Oppland. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hvis de har den på lager så skal det ikke ta mer enn den tida det tar for lastebilen til Posten å levere pakker fra Oslo til Valdres. Mitt inntrykk av Bilstereospesialisten er i hvertfall at de er veldig seriøse og hyggelige. Endret 13. februar 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 har bestilt derifra en gang å mene å huske at det va som å handle i fleste andre nettbutikka, smertefritt. Fikk det eg sko ha, å det va ikke nåkka galt med det. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Takk, godt å veta.. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Nå har jeg fått lappen!! Men venter enda på Spilleren.. ? Satser på den kommer på mandag, men det jeg lurte på hvar: Hvordan kommer jeg til bak cd-spilleren og for dradd ledning.?? Og vilket type ledning vil folk anabefale når jeg skal koble på nye høytalere. Har nå hørt forskjellen på gode og dårlige ledninger. Stooor forskjell.. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Du legger jo kablene med spilleren ute da Ellers har jeg god erfaring med kablene til "stinger". De fleste bilstereosjapper kan selge deg et komplett sett med kabler til en ok sum. Edit: Grattis med lappen da! Endret 19. februar 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Når du skal kjøpe sub, kan jeg anbefale deg å sjekke ut www.boomboom.no har handlet en go del dær og de er sykt billige på bilstereo. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 har som regel kjøpt høyttaler kabler fra elektro butikker, å bare kjøpt litt kraftigere kabler. Trur eg å skal vurdere å kjøpe nye kabler til sommeren Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Når du skal kjøpe sub, kan jeg anbefale deg å sjekke ut www.boomboom.no har handlet en go del dær og de er sykt billige på bilstereo. 5633923[/snapback] Syns du har reklamert fælt for disse boomboom-folka i dag? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 har ikke hørt om det der vamp greiene dem selger der Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 De "Drucilla" (eller noe sånt) bassene spiller noe sinnsykt i forhold til prisen, men personlig holder jeg meg til Kicker når det kommer til subber. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 De spiller høyt, joda, men pent...? Du får jo stort sett det samme på Eltek eller hvilkensomhelst sjappe som bestiller OEM produkter fra Asia nåtildags, hehe Det er svært få merker som fortsatt har sin egen produksjon og kvalitet i behold i dagens marked... Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Kjøpte disse på tilbud i dag, og har teste dem på stereoen inne. Virker bra. Men venter fortsjatt på spilleren. Når det gjelder bass, må jeg ha mere "gryn" først.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kjøpte disse på tilbud i dag Se der ja... Nå har du en god start på noe som kan bli et meget godt anlegg Har du ringt Bilstereosenteret? Kanskje de ikke har hatt den på lager. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Ringte i dag, men var ingen der. SÅ ringer igjenn i morgen. Blir sikkert ein løsning.. (Har sikkert klart å skrive mail-adressen min feil, aldrig fått mail) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da jeg bestilte fikk jeg denne bekreftelsesmailen umiddelbart: Fra: [email protected] <[email protected]> Sendt: 28. desember 2005 09:08:56 Til: [email protected] Emne: Bekreftelse fra [flexiweb / BilstereoSenteret AS] | | | Innboks Ordrebekreftelse Kundeinfo: Navn: Tommy XXXXXXXX Firmanavn: Adresse: XXXXX Postnr/Sted: 2XXXXX Telefon: 988XXXXX ePost: [email protected] Kommentar: Hei, hvor lang tid sånn ca. tar det å sende denne? Hilsen Tommy XXXXX Bestilling: # Produkt Antall Pris 1 CDA-9851R 1 2695,- Subtotal: NOK 2695,- Betingelser: Våre priser tåler sammenligning med de aller fleste! Ta kontakt for et hyggelig pristilbud. Varer sendes i postoppkrav. Porto og oppkravsgebyr kommer i tillegg. Varer under 10kg : kr. 199,- over 10kg : kr. 249,- På bestiller over kr. 1.500,-, sender vi varene gratis ved forskuddsbetaling. Hvis varer ikke blir avhentet, forbeholder vi oss retten til å fakturere Dem i.h.h.t. gjeldende regler. Uavhentede pakker blir fakturert med 15% av fakturasum, minimum kr. 290,- inkl. m.v.a., samt porto tur/retur. Du må være myndig for å kunne bestille varer hos oss. Dersom mindreårige bestiller varer, vil foreldreansvar tre inn i bildet. (Lov om skadeerstatning av 13/6-1969, Nr. 26 §§1-2 om foreldreansvar) Varer bestilt i falskt navn vil alltid bli anmeldt. Vi sporer IP nummer og vil anmelde saken som bedrageri. Du har 14 dager angrefrist i.h.h.t. norsk lov. (Gjelder ikke produkter på salg) Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil på våre web-sider. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Fikk spillern i dag, den er jo kjempe-tøff..! Trodde ikkje den var så kul, og det var nokk bare jeg som tulla det til. Nå må eg bare skaffe noen skjøter så blir det lyd.. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå