frakk2000 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg har en Nissan Maxima 89', (3Liter), som sliter stort med å starte. Har hatt problemer før, fordi batteriet var dårlig, så den kutta etter et par omganger med startmotoren. Nå har jeg fått nytt batteri, så nå kinner den som bare juling. Men. Jeg får start med startgass, så det er ikke noe galt med tenningen virker det som. Hvis jeg lar bilen stå over natta, så starter den opp, 1 sekund, men så dør den igjen. Dette har kun skjedd når det har vært bikkjekaldt. Jeg har hatt kondensfjerner på tanken, da noen foreslo at det var is ellerno på tanken. Jeg har også helt på mer bensin, da jeg mistenkte at det kunne være lite igjen på tanken, men det skulle være ihvertfall en 20 liter igjen. Noen gode tips hvor jeg kan begynne? Lenke til kommentar
Athlon 900 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Bytt bensinfilter, bensinpumpe, eller sjekk bensintrykk. Ta kontakt med verksted som har peiling og rett utstyr. Kan det være vakuum på tanken? Lite trolig, men sjekk også bensinlokket. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Varma kjerra opp med Kupevarmer, nå sviver den som bare juling. Mistenker onkel frost for å ha tulla opp noe en eller annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå