TST Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ubisoft kjøper et halvt år ekstra utviklingstid til seg selv, og utsetter dermed utgivelsen av Splinter Cell: Double Agent. Les mer Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det er forferdelig synd, men allikevel bra. Da vet vi at produktet vi får eg ferdig. Og med tanke på at det er et eget team som lager x360 versjonen, så er jeg nok ikke alene om å være veldig spent på denne! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Er egentlig ikke overrasket. Jeg syntes det var litt kort tid mellom annonseringen og utgivelses datoen på en så kjent spillserie (irelevant til årsaken) Endret 27. januar 2006 av Colossus Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Gjør ikke noe meg da Oblivion kommer 24 mars og da har jeg noe å spille. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som vet hvorfor Sam Fisher sitter i fengsel? Chaos Theory slutter jo med at alle er glade og fornøyde. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er dette et slags hint om at spillet blir lanseringstittel for PS3? Noen som vet hvorfor Sam Fisher sitter i fengsel? Chaos Theory slutter jo med at alle er glade og fornøyde. Du kan jo prøve å finne ut det ved å se her: http://www.bewaresamfisher.com/uk/main.php Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg skal nok klare meg med Oblivion og FFXI til den tid! Gleder meg veldig til litt for mange spill til 360.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som vet hvorfor Sam Fisher sitter i fengsel? Chaos Theory slutter jo med at alle er glade og fornøyde. 5505925[/snapback] Boooounjoooooourrrrr, you cheese eating surrender monkeys! Sam sitter i fengsel, akuratt fordi han skal komme tett innpå rabbagastene i en terror celle. Såvidt jeg har forstått er brannen i fengselet stillt i stand av våre venner i NSA, slik at Sam skal rømme sammen med sine nye sleeper-cell venn Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er dette et slags hint om at spillet blir lanseringstittel for PS3? Noen som vet hvorfor Sam Fisher sitter i fengsel? Chaos Theory slutter jo med at alle er glade og fornøyde. Du kan jo prøve å finne ut det ved å se her: http://www.bewaresamfisher.com/uk/main.php 5506297[/snapback] Ah, takker. Fant en "Metro City Bank Robber Captured"-artikkel der. (Hvor det står at Sam Fisher ble tatt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg