Jon-d Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som kjenner til nett-poker steder hvor programvaren funker selv om man er bak en streng brannmur som ikke tillater bruk av diverse porter? Stort sett bare HTTP tror jeg... Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hmm... Betsson tilbyr spill via en java-applet. Hvorvidt den får kommunisert gjennom en streng brannmur... vel, det vet jeg ikke. Ellers så tilbyr de også et javaprogram som du kan installere på mobiltelefonen din. Da får du riktignok GPRS-kostnader fra mobiloperatøren din. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Er på Betsson på mobilen. Appleten funker ikke... Flere forslag? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Tenkte bare å friske opp denne for å sjekke om noen nå vet om steder man kan spille poker bak en ganske kjip brannmur, evt enkle metoder for å komme rundt? Lenke til kommentar
starks Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 kan jo ta den enkleste løsningen da, bytte brannmur Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 kan jo ta den enkleste løsningen da, bytte brannmur 9275579[/snapback] Sitter på jobben... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva med å jobbe? Spille poker kan du gjøre hjemme... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Hva med å jobbe?Spille poker kan du gjøre hjemme... 9275693[/snapback] Det er lov å ta seg en 5-minutter av og til skjønner du. Om jeg bruker pausene mine til å lese aviser, spille poker, røyke eller å hekle grytekluter trenger ikke du å bry deg om. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nei, men kanskje IT-adminen din vil bry seg når du prøver å gå rundt brannmuren for å gjøre ting som tydeligvis ikke er meningen du skal gjøre... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Nei, men kanskje IT-adminen din vil bry seg når du prøver å gå rundt brannmuren for å gjøre ting som tydeligvis ikke er meningen du skal gjøre... 9275864[/snapback] Hvis du ikke kan hjelpe meg kanskje du kan surfe videre...? Jeg ba ikke om hjelp til et moralsk dilemma Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvis it admin har sperra det så er det en grunn, men det går fint og komme rundt det. sjekk privat msg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå