ToMaTsSuPpA Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei! Jeg har et problem, og det er når jeg starter maskinen.. Den funket perfekt i går kveld, men når jeg skule skru den på i dag tidlig, komme dette opp: For Realtek RTL81105/8169s Gigabit Ethernet Controller beta v1.00 (030811) PXE-E61 : Media test failure, chech cable PXE-MOF : Exiting PXEROM Invalide partion table Hva betyr dette`? Hva må jeg gjøre for å fikse det? takker for alle svar på forhånd:) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det betyr at BIOS ikke fant noen disk å boote fra så den prøver å boote fra siste prioritet, som er nettverkskortet. Sjekk om du ser disken i BIOS. Er det SATA eller IDE disk? Sjekk innstillinger for boot rekkefølge i BIOS. Lenke til kommentar
ToMaTsSuPpA Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Det betyr at BIOS ikke fant noen disk å boote fra så den prøver å boote fra siste prioritet, som er nettverkskortet. Sjekk om du ser disken i BIOS. Er det SATA eller IDE disk? Sjekk innstillinger for boot rekkefølge i BIOS. 5505977[/snapback] Det er SATA Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det betyr at BIOS ikke fant noen disk å boote fra så den prøver å boote fra siste prioritet, som er nettverkskortet. Sjekk om du ser disken i BIOS. Er det SATA eller IDE disk? Sjekk innstillinger for boot rekkefølge i BIOS. 5505977[/snapback] Det er SATA 5507734[/snapback] Har du slått på booting fra SATA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå