Gå til innhold

Omtale av Dead or Alive 4 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La meg dra et eksempel på et type slåssespill som ikke er nevnt ovenfor....

++++

 

5506995[/snapback]

 

god ide det, har tenk på den før.

bare at min ide er mye mer brutal, får blåmerker, mister tenna, knekker du armen, funker den ikke og knekker du nakken dør du (vansklig å få til for at det ikke skal bli for korte kamper)

 

det må da gå ann å få til! :)

Lenke til kommentar

Det høres rett og slett ut som anmelderen ikke er god i spillet og derfor gir det den karakteren han gir. Han klager på en "lang reise" mellom hver knapp. På tide å begynne å trene gutt. Spillet er vanskelig i begynnelsen, det er et spill som krever trening. Og det er fint å se i disse dager da de fleste spill går den motsatte vei og gjør det enklere og enklere til den grad at det lenger ikke føles tilfredstillende å endelig bli god. Føler anmeldelsen her er langt mer manglende enn spillet er. Og jeg ser dere som tar gamer i forsvar og sier sider som IGN og Gamespot ikke er bra.

 

Kan være enig med dere om IGN, liker de ikke selv. Men Gamespot har skrevet en langt langt bedre anmeldelse av dette spillet enn denne vi finner her på gamer, det er rett og slett for kort, ser ut som den som har skrevet det har siktet etter å skrive akkurat så mye som han må og ikke mer. Denne anmeldelsen er på 1 side, mens Greg Kasavin hos gamespot skrev 3 sider, hvor hver side inneholder dobbelt så mye tekst som denne lille anmeldelsen. Desverre føles dette ikke ut som en anmeldelse men heller som en av mange hundre brukeranbefalinger.

 

På tide å skjerpe seg litt gamer, gå mer i detalj i anmeldelsene og ikke klag på ting i spill som kommer av at anmelderen syns det er en lang reise mellom 2 knapper på en kontroller. Dette holder ikke.

 

Edit: ser folk sier IGN ikke greier å gi kritikk...vel da vil jeg si at Gamer i ihvertfall i denne anmeldelsen ikke greier å gi konstruktiv kritikk.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen som vet om det er mulig å unlocke den drakta Kokoro har på seg på først bildet i anmeldelsen?

5508827[/snapback]

Er det ikke kostyme nr. 3 eller 4 da?

Lenke til kommentar

Beklager sent svar!

 

Først må jeg få si takk for tilbakemeldinger :)

 

Dark by Design: Jeg håper du forstår at jeg ikke kan ta hensyn til hva IGN og Gamespot sier om Dead or Alive 4 når jeg skal gjøre meg opp min mening. Det som imidlertid går frem ganske klart, er at vi er sterkt uenig.

 

Dinsdale: Jeg stilte ingen forventninger til at spillet skulle revolusjonere noen ting som helst, men som spillentusiast ser jeg helst at vi blir servert merkbare forandringer. Ingen av oss har lyst å betale en gang til for akkurat det samme, bare i en ny innpakning. Når du legger til at du har investert rundt tre tusen kroner i en ny konsoll, bør man absolutt kreve noe.

 

Crockett: Spillet mister lite eller ingen ting på grunn av vanskelighetsgraden i dine øyne. En som liker utfordringer kan jo bare tolke mitt utsagn om at vanskelighetsgraden er en tøffing som en positiv ting?

 

Hvor langt Kasavin i Gamespot skriver i sin anmeldelse føler jeg heller ikke er relevant for meg. Jeg nevner det jeg føler er verdt å nevne, og store tekstbolker med detaljerte beskrivelser og analyse av motorikken, stilarter etc. valgte jeg denne gangen å holde meg unna da jeg ikke finner det viktig for å beskrive om spillet er bra eller dårlig.

 

Det er likevel verdifullt å høre dine meninger som sier meg at noen ønsker lengre og mer dyptgående omtaler av spillet.

 

Det som til syvende og sist feller Dead or Alive 4 fra å være noe mer enn et nokså godt spill er ikke vanskelighetsgraden, storydelen, at jeg ikke liker det taktile osv. Det er det faktum at spillet i mine øyne ikke klarer å vise noe merkbart nytt som gjør at jeg bare må spille det og ikke klarer å få nok. Spillet har massevis av potensiale og fenger mange av dere, jeg bare ønsker at de for en gangs skyld stikker svampen i en annen bøtte før de klemmer på den :)

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Stusset litt over denne ja.

Det er en grunn til at den ligger på 8.8/10 av totalt 7.000 stemmer på gamespot.com og ikke minst 8.6 i gjennomsnitt av hele 109 reviews.

 

Gamer.no gir 6/10 pga dårlig story ? Hvem f. bryr seg om storyen, du skal slåss, ikke skrive historie.

 

Edit: Amerikanerne har tydeligvis en helt annen point of view på slossespill en det de fleste norske spill-anmelderne har.

Endret av jhj
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...