Gå til innhold

Bytte fra Pro til Home?

ToLi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt offtopic, men hva er forskjellen fra home edition og pro da??

5510011[/snapback]

For den vanlige hjemmebruker: svært liten.

Pro har mer avanserte nettverksfunksjoner, fjernhjelp og støtte for to prosessorer. Altså holder Home i massevis for den jevne hjemmebrukeren.

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/how.../choosing2.mspx

5510869[/snapback]

Kan legge til at det er noen programmer som "krever" Pro utgaven, som f.eks Softimage og Maya. Jeg brukte Home ed. og det så ut til å være et par irriterende bugs som man kunne overse, brukte ikke programmene på et avansert nivå, men de funket...

Fra Alias:

Maya requires one of the following operating systems:

Windows® XP Professional or Windows ® 2000 Professional (service pack 2 or higher)

Red Hat Enterprise Linux 4.0 WS

SUSE Linux 9.3

Apple® Mac® OS X 10.3.9 or higher

Fra Softimage:

Select an Operation System:

XSI for Windows XP Professional

XSI for Linux

SPM for Windows, Linux, and Irix

Lenke til kommentar

Ja hva er den stor forskjellen på home og pro?

Jeg tror ikke det er så veldig mye og hente på og kjøpe seg en pro framfor og kjøpe home edition. 300 kr ekstra for noe jeg kanskje ikke har bruk for?

Jeg kan ikke si jeg bruker XP til så veldig mye annet enn og spille spill, surfe på nettet, lese epost. Så trenger jeg pro til det?

Lenke til kommentar
du er villig til å betale 900 kr for home edition som etter microsoft vil ikke tilby oppgraderinger etter 2006 eller noe sånt, så gjør du et dårlig valg vil jeg påstå.

5505769[/snapback]

Og hvor har du dette fra?

5533908[/snapback]

Det var litt skriverier om dette for et par uker siden, men Microsoft har rettet opp sidene sine. Jeg tror ikke man bør bruke mangel på fremtidige oppgraderinger som noe argument mot Home versjonen med mindre man liker å kverulere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...