Sammy1 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Prøvde dette innlegget i en annen forumkategori, det er nok her det hører hjemme Jeg bruker Frontpage 2003. Pre-load av filer (jpeg, gif), noen tips til hvordan jeg enkelt får dette til? Har søkt litt, noen hevder at pre-load kun fungerer tilfredsstillende i IE. Stemmer dette? Jeg skal bruke den på bytt-bilde når markøren går over bildet. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Kanksje dette er noe for deg: Pre-load Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Kanksje dette er noe for deg: Pre-load 5505249[/snapback] Yes, takk! Skal prøve det scriptet Jeg har funnet noe som ligner på en pre-load funksjon i Frontpage, men får den ikke til å funke. Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Konge! Takk igjen Har nå testet ut med IE, FF og Opera. Alle fungerer utmerket. Endret 27. januar 2006 av Sammy1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå