sindre2 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Bestilte meg en pakke der man fikk 50 ferdige hjemmesider til eget bruk. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg får redigert den siden jeg likte best? (Uten HTML-skriving) Hvis du ser på filene på bildet nedenfor skjønner du kanskje hvordan du kan hjelpe meg. Jo enklere jo bedre. Har Photoshop til å redigere layout, banner, osv... Endret 27. januar 2006 av sindre2 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Regner med at dette er en av de 50 mapper du har, eller er 50 hjemmesider i mappen HTML. ?? Lenke til kommentar
moestue Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg ville brukt Front Page til å redigere sidene. Kjøp det eller ..ehm.. fra internett. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Det er en av de 50 layoutene, ja! Jeg har FrontPage, men hvordan åpner jeg sidene i mappen med det? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg har ikke brukt Frontpage på leeenge, eller nærmere bestemt aldri. Men jeg bruker som regel i Dreamweaver å legge til en ny sites som har nye instillinger ved å velge hvilken mappe/FTP osv... Slik er det vel i frontpage også? Lenke til kommentar
moestue Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vet ikke om du bør lage hjemmeside hvis du ikke kan åpne en HTML-fil med Front Page ... Du åpner Front Page og trykker åpne og velger HTML filen du skal ha. Alternativt kan du høyreklikke på HTML filen og velge åpne med FP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå