Vetlite Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei Nå har Ngt oppgradert hastigheta igjen (21/01). Huff blir dritt lei dette. Har C3000 Free og hver gang de oppgraderer så går hastigheta ned, pussig. Så nå sitter jeg med stabil 35 Kbit linje og koser meg Kan jo fortelle at hastigheten har vært nede i 15 Kbit i et par dager nå, de gangene jeg har motatt Ipadresse. Kundeservice kan fortelle at jeg har for dårlig linje til 3000Kbit, men etter det Telenor forteller kan jeg få maks i overkant av 7000Kbit. Før den siste oppgraderingen hadde jeg ei ustabil linje på 900 til 1500 Kbit. Når linja hete C1800, lå jeg på 2000Kbit. Ble litt rotete og mye tall her men det jeg skal frem til er, jo mer de skrur opp jo dårliger hastighet får jeg. Det virker som om Ngt, om det går eller ikke så skal de presse så mange kunder som mulig inn i sentralene. Jeg får ikke det jeg betaler for og kundeservice kan ikke hjelpe meg. Er det noen andre i samme båt, eller er dere fornøyd med oppgraderingen? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har NTG tatt etter Telenor eller.En venn av hadde stabil 2mb linje,satt bare aa ventet paa oppgradering.Saa kom telenor aa sa att,du kan max faa 1mb pga sentralen er overbelastet.Hadde 2mb,men ble nedgradert til 1mb. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Ser ikke vitsen i å oppgradere hastigheten i sentraler som ikke takler dette. De må jo gå på en smell en dag når kundene rømmer.(noe jeg skal). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå