PMnormal Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Nevnte i tråden for "Annet" at jeg har hatt et problem med pc'en. Alle bildene forsvant i dag, ut av ingenting... Derfor kan jeg ikke legge ut det bildet jeg hadde planlagt. Ingen grunn til fortvilelse, for alle bildene finnes på ekstern backup. Vil likevel dele et bilde fra dagens produksjon. Tatt med den sedvanlige 20D og 50mm. Iso 200, 1/100s og f/8. Dette bildet er ikke av den typen jeg normalt tar, men motivet så så stilig ut i ettermiddagsolen. Hva synes dere? Kom igjen, da. Jeg er på tynn is med dette snapshot'et. Lenke til kommentar
kak Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Må innrømme at dette ikke var noe spennende motiv og ga meg ingenting. Edit: For å gjøre det mer interessant for meg, ville jeg hatt færre stokker, mer close up, slik at man så mer detaljer (les: årringer). Dette "oversiktsbildet" gir meg ingenting. Endret 27. januar 2006 av kkristi Lenke til kommentar
magneska Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes heller ikke at dette bildet var noe særlig fint! Tror det hadde blitt bedre med litt varmere lys og ikke fullt så mye skygger her og der!? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Hurra! Kritikk. Bare fortsett. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Blikket mitt klarte ikke å feste seg på noe her... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg syns heller ikke dette var særlig spennende. Veldig uinteressant motiv etter min mening. Kanskje en annen vinkel hadde gjort seg? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 synst de vat var et litt tøft motiv eg Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Blikket festet seg på den røde markeringen av tømmeret... Fokuset er kun på de ytterste stokkene, de som ikke stikker så ut blir for blury.... Ser for meg at det hadde sett tøft ut i sort/hvitt med den røde skriften i farge..... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Edit : eller vet ikke helt... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Skulle nok ha gått noe nærmere her. Men bildet kan kanskje funke bra som det er hvis det blir skrivd ut i STOOORT format. 40 x 60 cm minst... kanskje 60 x 90... Lenke til kommentar
synsing Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Nja er ikke enig i at du skulle gått nærmere. Bildet gir meg ingenting "symbolsk sett", men det spiller liten rolle når det er så grafisk stilig som det er. Et nærmere utsnitt ville i mine øyne ikke blitt interessant i det hele tatt. Balansen mellom stokkene med lys på seg og de som er skyggelagt er fin, og trefargen er perfekt. Ville derfor ikke gått for svarthvittversjonen. Edit: Men som noen sa over de skyggelagte stokkene kunne vært skarpere. Endret 27. januar 2006 av firstperson Lenke til kommentar
engekri Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Hva med et tettere utsnitt, altså færre tømmerstokker i bildet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Mulig det, færre stokker. Tar aldri denne type bilder, men det lå litt opp i dagen på min lille vandring. Tenkte opprinnelig at jeg kunne blurre hele saken og bruke den som bakgrunn i en montasje. Hva synes dere? Gadd ikke engang sjekke om det var skarpt, he he. Takk for opplysningen. Litt hurtig valg av bilde. Skulle det stått på egne ben må det i alle fall være skarpt. Tok forresten flere vinkler. Kanksje jeg legger ut en annen vinkel også. Får se, for nå er maskinen fikset opp i. Burde vel egentlig finne et nytt bilde for kritikk. Edit: Kanskje jeg skulle skrive det ut i A4 og 13x18. Kan være det ligger noe i den grafiske effekten. Endret 28. januar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå