Mornet Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei! Er ute etter noen Nikon objektiver, blant annet 50mm 1.8D.. Men alle nettbutikkene her i landet er visst utsolgt i lang tid på dette.. Finnes det noen nettbutikker i utlandet som er å anbefale? Sverige, Danmark eller er det like vanskelig der? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei! Ser ut som fotovideo og fotomagasinet har det inne. Selv om de er et par hundre kroner dyrere enn de billigste. Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Hei!Ser ut som fotovideo og fotomagasinet har det inne. Selv om de er et par hundre kroner dyrere enn de billigste. 5504950[/snapback] Er ute etter D utgaven....er A de har inne.... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg har prøvd å få tak i et siden i fjor uten hell. Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hmm. Jeg kunne iallfall gå rett inn på Japan Photo og kjøpe et i begynnelsen av desember... Men kanskje etterspørselen er ganske stor? Ganske ofte slike legges ut for salg. Jeg ville kjøpt brukt i første omgang, hvis det er så vanskelig å få tak i nytt. Endret 27. januar 2006 av capricorny Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg og fikk et i løpet av en uke fra Japan Photo. Høres rart ut at tilgangen skal være dårlig, men det er kanskje noe i det. Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Nikon har hatt veldig store problemer med leveringer helt siden desember. Jeg har ventet på en blitz (SB-600) i en måned nå, og fikk nettopp telefon fra JapanP at de har holdt av en til meg! Endret 27. januar 2006 av Tjodleik Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) ddmr har denne ene igjen ... så lenge det varer Endret 27. januar 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 virker som nikon har et generellt prolem med å levere...en kamerat av meg skulle ha synckabel, men det fikk ikke nikon inn på et par måneder ca Lenke til kommentar
berland Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei! Er ute etter noen Nikon objektiver, blant annet 50mm 1.8D.. Men alle nettbutikkene her i landet er visst utsolgt i lang tid på dette.. Finnes det noen nettbutikker i utlandet som er å anbefale? Sverige, Danmark eller er det like vanskelig der? 5504936[/snapback] Jeg bestilte for noen dager siden 50mm 1.8D fra bhphotovideo, og den kom veldig kjapt i posten (til min midlertige usa-adresse). Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er det noen som har hørt noen rykter om de kommer til å øke prisene i tillegg til elendig service? Lenke til kommentar
Msport Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jeg har kjøpt to stk Nikon produkter den siste måneden. Et stk Nikon SB600 på Karl Johan i Oslo og et stk 50mm F1.8D objektiv fra Japan Foto på Strømmen (jeg måtte bare prøve dem etter all "ris og ros" her på forumet). Har ikke hatt noen problemer med å få det jeg ønsker. Endret 27. januar 2006 av Msport Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Japan Photo hadde ett eller to objektiver i enkelte butikker rundt om i landet. Så nå fikset de ett objektiv til meg, levert til min nærmeste butikk Flott service Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nikon har hatt flytting av lager i Sverige gjennom desember-januar og grunnet dette har det vært/er leveringsproblemer. Jobber selv i fotobutikk og venter på en 50mm F1.8D:-) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg gikk bare ned på Japan Photo og ba om et. Så ringte de meg neste dag og sa at objektivet hadde kommet. Bra service. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg gikk bare ned på Japan Photo og ba om et. Så ringte de meg neste dag og sa at objektivet hadde kommet. Bra service. 5510852[/snapback] Kanskje rester etter gråimporten? Dessuten er de en større kjede, og har derfor muligheten for sentralt lager for sine butikker. Hvis andre butikker har problem med å skaffe fra importør, så tror jeg Japan ville hatt samme problemet hvis de var avhengige av å bestille fra Nikon Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå