Gå til innhold

Dårlig tilgang på Nikon objektiver...

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ute etter noen Nikon objektiver, blant annet 50mm 1.8D.. Men alle nettbutikkene her i landet er visst utsolgt i lang tid på dette..

Finnes det noen nettbutikker i utlandet som er å anbefale? Sverige, Danmark eller er det like vanskelig der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg kunne iallfall gå rett inn på Japan Photo og kjøpe et i begynnelsen av desember... Men kanskje etterspørselen er ganske stor?

Ganske ofte slike legges ut for salg. Jeg ville kjøpt brukt i første omgang, hvis det er så vanskelig å få tak i nytt.

Endret av capricorny
Lenke til kommentar
Hei!

Er ute etter noen Nikon objektiver, blant annet 50mm 1.8D.. Men alle nettbutikkene her i landet er visst utsolgt i lang tid på dette..

Finnes det noen nettbutikker i utlandet som er å anbefale? Sverige, Danmark eller er det like vanskelig der?

5504936[/snapback]

Jeg bestilte for noen dager siden 50mm 1.8D fra bhphotovideo, og den kom veldig kjapt i posten (til min midlertige usa-adresse).

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt to stk Nikon produkter den siste måneden. Et stk Nikon SB600 på Karl Johan i Oslo og et stk 50mm F1.8D objektiv fra Japan Foto på Strømmen (jeg måtte bare prøve dem etter all "ris og ros" her på forumet). Har ikke hatt noen problemer med å få det jeg ønsker.

Endret av Msport
Lenke til kommentar
Jeg gikk bare ned på Japan Photo og ba om et. Så ringte de meg neste dag og sa at objektivet hadde kommet. Bra service.

5510852[/snapback]

Kanskje rester etter gråimporten? Dessuten er de en større kjede, og har derfor muligheten for sentralt lager for sine butikker. Hvis andre butikker har problem med å skaffe fra importør, så tror jeg Japan ville hatt samme problemet hvis de var avhengige av å bestille fra Nikon Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...