Gullars Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei!!!!!! har denne kvelden site og bladd gjennom nokre postar, bl. a. denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...260&replies=534 La jo då spesielt merke til Mr. Hassan som alltid skulle bruka Hei! i starten av ein post og tenkte følgjande: Har eg nokon gong sett ein post av Mr. Hassan utan Hei! som innleiing? Dette er ikkje for å vera negativ mot Mr. Hassan. Tvert om. Det er jo berre positivt med positive sjeler her på forumet, men men... jaja... var berre noko eg hadde på harta som eg måtte få ut, og posta det difor i "søppel" under "off-topic"... No var eg vel flink yummi? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei Gullars! Eg har begynnt så og seie alle innlegga mine på hw.no forumet med Hei brukernamn! Dette fordi eg synest det er greit å innlede ein samtale med Hei. Prøver å være hyggelig. Det er også andre som har påpeikt at eg begynner innleggga mine med Hei!... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei Gullars! Jeg legger også merke til det, det blir jo ekstra tydelig i ordleker med kun et ord da. Men vi får vel bare leve med det :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Corn skrev (2002-09-14 00:23):Hei Gullars!Jeg legger også merke til det, det blir jo ekstra tydelig i ordleker med kun et ord da. Men vi får vel bare leve med det :smile: Er helt iorden for meg og. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Hei, alle saman!!! Ja, for all del =) Klart det er i orden for meg også. Hadde alle vore like hyggjelege som Mr. Hassan på dette forumet hadde me nok ikkje hatt intel vs amd krig. (dette er heller ikkje forsøk på å starta ein ny...) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Mr.Hassan er hyggelig. Fikk tom en god bedring sms i natt, takk Hans olav Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-09-22 13:34):Mr.Hassan er hyggelig. Fikk tom en god bedring sms i natt, takk Hans olav Jepp, Det er sikker at han er, Kan ikke huske å ha lest en useriøs post som Mr.hassan har svart på. Så starter han alltid med Hei, Det er det første ordet han skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå