Gå til innhold

Tillit til postordre, pris/leveranse

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Jeg skal handle flere kameraer og har hentet lokale tilbud på kr33000. På internett koster det samme 28000, og dermed skal man være mye idealist for å handle på "nærbutikken".

Jeg ser at Databutikken er svensk og IT-butikken dansk. Kan jeg være sikker på at det ikke kommer toll i tillegg eller at kursforskjell gir annen pris. Vil jeg få kameraene til jul?

Mvh

Tviler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Både IT-Butikken og Databutikken oppgir sine priser i NOK og med toll inkludert. (Så fremt du har valgt norge som land)

Har selv svært gode erfaringer med IT-Butikken, har selv inne en bestilling på Nikon CoolPix 775 der. Så lenge de har varene på lager er de svært raske å sende ut.

Databutikken har gode priser, men er noe seinere til å få sendt ut varene. Men hvis du bestiller nå og de har varene på lager eller venter de inn om noen dager, burde du ha de i hus i god tid før jul...

Mvh.

Kristian Berg

Lenke til kommentar

Har handlet på begge steder, It-butikken helt suverene, jeg bestilte et Canon S40 (lagervare), på tirsdag morgen, og etter en time var det sendt..:smile:

Torsdag kl. 1320 var posten på døra, bare å trekke kortet! Pris som i listen (8200.- + 144 frakt/gebyr), ingen skjulte kostnader.

Har også handlet fra Datorbutiken, tok noen flere dager, men helt uproblematisk

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Ingen problemer med it-butikken, de leverer og er noe feil så reparerer de, eller gir deg en ny vare. Har kjøpt fra dem helt siden de startet og har enda ikke hatt noe problem som ikke har blitt løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...