Gå til innhold

Ferdig med særemnet:D:D

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Halla påsan! Endelig er dagen (natta) kommet, da jeg kan hyle ut om at særemnet, det viktigste av det viktigste i norsken på allmenfaglig linje, er fullført med bra resultat. Det vil da si karakteren 4, noe jeg er jævli fornøyd med :dribble:

Når sant skal sies, så er ikke jeg noe jævla skolelys, så dere der ute som fikk 5 eller 6 på særemnet eller whatever kan bare holde kjeft!

So long..... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kunne ha vært det, vi gjorde en ny greie i klassen vår, vi måtte skrive hele sullamitten på skolen... Det var ikke ås gøy ;)

5510950[/snapback]

Trodde alle måtte gjøre det. Det var i allefall praksisen da jeg gikk VKII.

Ser at mange får skrive om film og lignende. Husker min oppgave (vi fikk ikke velge): "Jon Bing - liv og verke". :!:

Lenke til kommentar

Alle andre klasser en min fikk gjøre alt hjemme for så å levere en mapppe.

Vi fikk skrive biografi og bibliografi og forside hjemme, resten på skolen.

Jeg har i ettertid en følelse av at vi fikk en lettere sensur ettersom det er lettere å gjøre oppgaven som en særoppgave hjemme.

Anyway, jeg skrev om de tre bøkene; Naiv. Super, Doppler og Volvo Lastvagnar, og hadde funnet min problemstilling før jeg hadde lest siste bok, noe som gjorde særemnet mitt litt mindre perfekt.

Problemsillingen var forøvrig noe i denne duren: Flukt fra samfunnet som overlevelsesstategi.

Edit: Du skrev vel ikke om barnebøkene jon bing har skrevet!? ;)

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...