vanilla ice Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Halla påsan! Endelig er dagen (natta) kommet, da jeg kan hyle ut om at særemnet, det viktigste av det viktigste i norsken på allmenfaglig linje, er fullført med bra resultat. Det vil da si karakteren 4, noe jeg er jævli fornøyd med Når sant skal sies, så er ikke jeg noe jævla skolelys, så dere der ute som fikk 5 eller 6 på særemnet eller whatever kan bare holde kjeft! So long..... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Heisann, jeg fikk tilbake særemnet mitt i like før julaften, jeg er en 3+/4- elev og fikk til min store forbauselse 4/5 på særemnet mitt om Erlend Loe. Men for all del, 4 er bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Trodde særemnet var morsomt jeg. :s Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det kunne ha vært det, vi gjorde en ny greie i klassen vår, vi måtte skrive hele sullamitten på skolen... Det var ikke ås gøy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det kunne ha vært det, vi gjorde en ny greie i klassen vår, vi måtte skrive hele sullamitten på skolen... Det var ikke ås gøy 5510950[/snapback] Trodde alle måtte gjøre det. Det var i allefall praksisen da jeg gikk VKII. Ser at mange får skrive om film og lignende. Husker min oppgave (vi fikk ikke velge): "Jon Bing - liv og verke". :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Alle andre klasser en min fikk gjøre alt hjemme for så å levere en mapppe. Vi fikk skrive biografi og bibliografi og forside hjemme, resten på skolen. Jeg har i ettertid en følelse av at vi fikk en lettere sensur ettersom det er lettere å gjøre oppgaven som en særoppgave hjemme. Anyway, jeg skrev om de tre bøkene; Naiv. Super, Doppler og Volvo Lastvagnar, og hadde funnet min problemstilling før jeg hadde lest siste bok, noe som gjorde særemnet mitt litt mindre perfekt. Problemsillingen var forøvrig noe i denne duren: Flukt fra samfunnet som overlevelsesstategi. Edit: Du skrev vel ikke om barnebøkene jon bing har skrevet!? Endret 28. januar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Du skrev vel ikke om barnebøkene jon bing har skrevet!? 5511074[/snapback] Nei, skrev om science fiction/de tekniske bøkene han har skrevet. "Hvadata?" var sinnsykt tung lesing. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hehe, det var det endelig godt, Jon Bing kom på barneskolen min og presenterte barnebøkene sine og ba oss lese dem Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 husker jeg leste en av tre bøker, og fikk karakteren 2... jeeeee... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har problemer med å kunne sitte ned og skrive uten å plutselig ta meg selv i å surfe forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå