Goldruin Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hei kom hjem fra skolen og oppdaget at en ntfs driver i system 32 manglet, og pc'en anbefalte å reparere feilen med installasjonscd'en. jeg kjører windows XP mediasenter. så gjør jeg det, og booter, men da vil den bare ha meg ti lå reinstallere windows, men inne i setupen står det at jeg skal presse F2. jeg gjør dette og pc'en sier: set in disc "Automated System Recovery disc". Den har jeg aldri hørt, så jeg sjekker microsoft.com på denne friske pc'em jeg er på nå, og microsoft sier at jeg må lage discen i windows. Jeg gjør som den sier, men istedet for kun en ASR-disk, ender jeg opp med å måtte lage backup av HELE pc'en, og det p ådisketter. estimert tid: 4 dager, pluss maaaaaaaange disketter... hva skal jeg gjøre? kan jeg komme meg unna asr? mvh Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 vel du kan jo sette disken inn i den pcen som funker så fikse litt. ......du skal ikke se bort fra at du kan få mere hjelp under en annen mappe enn Windows-PROGRAMMERING!!! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 har du prøvd å la setupen kjøre så langt at den loader setup filene? etter der en gang skal du kunne trykke på R for å få opp repair console! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå